وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 فروردين 1394 ساعت 11:49   |   کد مطلب: 13999
عفو رهبری مشمول45 زندانی درهمدان شد
مدیرکل زندان های همدان گفت: 45 زندانی این استان در سه مناسبت ایام نوروز، روز ولادت حضرت زهرا (س) و 12 فروردین ماه سالجاری مشمول عفو رهبر فرزانه انقلاب شدند.

به گزارش نافع حسن محمد یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: سه مددجوی زندانی در این استان به مناسبت دوازدهم فروردین ماه سالروز جمهوری اسلامی ایران مشمول عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین با فرا رسیدن ایام میلاد پربرکت سرور زنان عالم، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن رهبر فرزانه انقلاب با پیشنهاد عفو شماری از زندانیان موافقت کردند.

مدیرکل زندان های همدان بیان کرد: با توجه به اهتمام ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه به جایگاه و منزلت اجتماعی و رعایت حقوق بانوان و اهمیت به کانون گرم خانواده در این روز مبارک و فرخنده 33 زندانی زن واجد شرایط عفو به آغوش خانواده بازگشتند.

محمد یاری اظهار کرد: همچنین 9 زندانی دربند این استان در ایام نوروز امسال مشمول رافت اسلامی شده و نوروز 94 را در کنار خانواده سپری کردند.

همه ساله در مناسبت های دینی و مذهبی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات زندانیانی که طبق نظر کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه قضاییه واجد شرایط لازم تشخیص داده می شوند از سوی رییس قوه قضاییه به رهبر فرزانه انقلاب در قالب نامه ای معرفی می شوند که این پیشنهاد با موافقت معظم له اجرایی می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما