وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 فروردين 1394 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 13994
 اهدای جوایز به برندگان اولین دوره جشنواره ماه های 40میلیونی ویژه استان همدان
همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) طی مراسمی جوایز برندگان جشنواره ماههای 40میلیونی همراه اول شرکت مخابرات استان همدان اهدا شد.

به گزارش نافع، در این مراسم که با حضورجانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان و تعدادی از مدیران حوزه ها مخابرات ، جمعی از شرکت کنندگان در این جشنواره برگزار گردیدجوایز برندگان اولین جشنواره اهدا شد.

در ابتدای این مراسم جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان طی سخنانی با تبریک آغاز سال همدلی و همزبانی دولت وملت وفرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) این تقارن را مایه برکت و رحمت مضاعف در سال جاری دانست.

محمدطاهری تصریح کرد :این جشنواره در راستای افزایش استقبال مشتریان از خدمات همراه اول در سراسر کشور و استان همدان بصورت ویژه اجرا می شود.

وی افزود:نگاه ما تسهیل در افزایش خدمات ارتباطات برتر در جامعه می باشد که برگزاری جشنواره ماههای 40 میلیونی گامی در جهت ارج نهادن به اعتماد و همراهی مردم به این خدمت می باشد.

 جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان خاطر نشان ساخت :این طرح در مرحله اول طی 6 ماه در استان برگزار میشود و در هرماه به تعداد8نفر جوائز50میلیون ریالی که مجموعا 40 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

مسئول برگزاری این جشنواره هم گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر مشترک از خدمات همراه اول شرکت مخابرات استان همدان و ارتباطات سیار استان استفاده می نمایند که همه این مشترکین به نوعی در این قرعه کشی شرکت داده شده اند.

شیرازی افزود:بیش از 8 هزار نفر نیز با ثبت نام سیم کارت اعتباری (5امتیاز)وسیم کارت دائمی(20 امتیاز)امتیازات بیشتر طی بهمن ماه سال گذشته را در این دوره کسب نمودند.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی خدمات همراه اول همچنین روند اجرای این جشنواره اطلاع رسانی و تبلیغات خوبی صورت گرفته است که امیدواریم شاهد گسترش استقبال شهروندان از خدمات همراه اول در استان گردد.

دیدگاه شما