وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 فروردين 1394 ساعت 11:01   |   کد مطلب: 13939
اداره ورزش و جوانان ملایر از طرف اداره کل استان به عنوان اداره برتر تعامل با رسانه‌ها شناخته شد و این در حالی است که هفته نامه طلیعه امید انتقاد شدیدی از مسئول روابط عمومی این اداره کرده است.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، روز گذشته سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در نشت خبری با اصحاب رسانه در همدان ادارات برتر سال 93 استان را در تعامل با رسانه‌‎ها معرفی کرد .

در صدر اسامی اعلام شده اداره ورزش و جوانان می قرار گرفت اما این در حالی است که در همین روز هفته نامه طلیعه امید ملایر در خبری از برخورد ناشایست مسئول روابط عمومی گله کرده بود.

در متن خبر هفته نامه طلیعه امید آمده است:« پس از اینکه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر تیم رعد کلیل آباد قهرمان جام نوروزی بخس سامن ملایر شد به ایمیل هفته نامه طلیعه امید ارسال نمود خبر نگار ما متوجه دو اشتباه فاحش در آن شد گه جهت رفع آن اشتباهات در ساعت 14:40 روز دوشنبه با مسئول روابط عمومی اداره مذکور تماس گرفت و پس از عذرخواهی خواست تامسئله را با وی مطرح نماید اما متاسفانه وی با بی حوصلگی و بی ادبی با بیان اینکه «چرا الان مزاحمم شدی؟ من گرفتاری داشتم؟ شما مزاحمم شدی ...» تماس او را قطع نمود.

نحوه برخورد ناشایست یک مسئول آن هم مسئول روابط عمومی که یکی از وظایف اصلی او تعامل با مطبوعات و خبرنگاران است ما را به این فکر فرو برد که این افراد با سایر مراجعان و مردم عادی که صدایشان به جای می رسد چگونه برخورد می‌کنند. انتظار از مسئولین ادارات این است که دقت و نظارت بیشتری به عملکرد مجموعه پرسنل خود داشته باشند...»

حال اینجا جای سوال است که این انتخاب سازمان ورزش و جوانان استان بر چه ملاکی است و آیا فقط ملاک آنها در این انتخاب فرستادن و کمیت اخبار است یا باید کیفیت اخبار نیز لحاظ گردد.

 اکثرخبرهایی که از طرف اداره ورزش و جوانان ملایر به اهالی رسانه مخابره می‌شود عمدتا کوتاه و در چند خط خلاصه می‌گردد و گاهی قابلیت استفاده را ندارند و به یک اطلاع رسانی شبیه می‌باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما