وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394 ساعت 16:49   |   کد مطلب: 13824
در بیانیه لوزان، حقوق هسته ای ملت ایران به رسمیت شناخته شد
امام جمعه کبودراهنگ گفت: ایستادگی ملت ایران باعث به رسمیت شناخته شدن عزتمندانه حقوق هسته ای شد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی در خطبه های نماز جمعه کبودراهنگ با تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران به پشتیبانی و ایستادگی ملت ایران توانستند مواضع اصولی ملت ایران به اثبات برسانند .
وی برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای و توجه به حق مسلم ملت ایران را از سیاست کلی نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: اوباما بعد از بیانیه مشترک به فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران اعتراف کرد و این نشان می دهد که سیاست های آمریکا در مورد ایران غلط است.
روحانی گفت: بر اساس دکترین نظام اسلامی و آموزه های دینی و فتاوای مراجع تقلید و مقام معظم رهبری سلاح هسته ای مورد پذیرش کشور ما نیست.
خطیب جمعه کبودراهنگ با اشاره به حمله نظامی دولت عربستان به ملت یمن اظهار داشت: پشت پرده تجاوز آشکار دولت عربستان به کشور همسایه خود یمن با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا صورت می گیرد.
وی هدف انقلاب ملت مسلمان یمن را تعیین سرنوشت کشور خود عنوان کرد و گفت: ملت یمن خودشان می خواهند صاحب رأی باشند و کشورشان را خودشان اداره کنند.
روحانی تجاوز ائتلاف چند کشور عربی و غربی با محوریت عربستان به یمن را غیرقانونی و دخالت در امور داخلی این کشور عنوان کرد و گفت: سکوت مرگبار و معنادار شورای امنیت و سازمان ملل نشان می دهد که آنها ابزار دست قدرتهای جهانی و به ویژه آمريكا هستند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما