وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 فروردين 1394 ساعت 08:52   |   کد مطلب: 13751
جنگ بر سر بقا، در دیدار تیم فوتبال پاس همدان و راهیان کرمانشاه
سرمربی تیم پاس همدان گفت: تساوی در این دیدار به سود هیچ یک از 2 تیم نیست و تیم پاس برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد باید در این بازی به 3 امتیاز برسد.

به گزارش نافع،به نقل از خبرنگار همدان ورزش؛ در چارچوب هفته نوزدهم این رقابت‌ها تیم فوتبال پاس همدان امروز از ساعت 16 و 30 دقیقه در کرمانشاه به مصاف تیم راهیان این شهر خواهد رفت.

تا پایان هفته هجدهم لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران تیم فوتبال پاس همدان با کسب 34 امتیاز و تفاضل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم راهیان کرمانشاه 18 امتیازی است و در رده دهم جا خوش کرده است و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر از این گروه محسوب می‌شود.

پاس در سال گذشته با داود مهابادی فراز و نشیب زیادی داشت.

گاه در همدان می‌باخت و گاه قوی‌ترین تیم‌ها را در خانه حریفان شکست می‌داد.

اما در مجموع با آغاز نیم فصل دوم سبزپوشان همدانی روندی صعودی داشتند و بهتر از نیم فصل اول در مسابقات ظاهر شدند.

هر چند در این مسیر نباید از حمایت بی‌سابقه مدیریت استان از پاس به راحتی گذشت. 

پاس امسال به گفته کارشناسان از نظر حمایتی در بهترین وضعیت قرار دارد.

همین چند روز پیش بود که استاندار همدان در تعطیلات عید از تمرینات این تیم بازدید کرد.

استاندار همدان در این بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای سبزپوشان از همه بازیکنان و کادر فنی خواست برای لیگ برتری شدن پاس تمام تلاش خود را به کار ببرند.

به همراه استاندار همدان محمدابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و همچنین خسرو سامری، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی در تمرینات تیم پاس حضور یافتند تا اهمیت ویژه پاس برای مدیران ارشد استان بیشتر متبلور شود.

در تعطیلات، پاس یک دیدار تدارکاتی هم انجام داد و موفق شد با یک گل تیم لیگ برتری صبای قم را شکست دهد.

در اين مسابقه دوستانه كه در ورزشگاه يادگار امام شهر قم و به ميزباني تيم صبا برگزار شد، سبزپوشان همداني با نتيجه یك بر صفر به برتري دست یافتند.

تك گل اين ديدار را صمد اكبري در نيمه اول و در دقيقه 15 براي تيم پاس همدان به ثمر رساند.

سرمربيگري تيم فوتبال پاس همدان بر عهده داود مهابادي و هدايت تيم فوتبال صباي قم را نيز مهدي تارتار بر عهده داشت.

حال باید دید پاس در نخستین دیدار خود در سال جدید برابر رقیب سنتی خود چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

سرمربی پاس همدان درباره این دیدار به خبرنگار همدان ورزش، گفت: تساوی برای تیم‌های پاس و راهیان کرمانشاه سودی ندارد و فقط پیروزی می‌تواند هر 2 تیم را در وضعیت بهتر قرار دهد.

داوود مهابادی اظهار کرد: بازی حساسی پیش رو داریم هر چند از کرمانشاه همواره خاطرات خوبی دارم و این بار هم تمام هدف ما کسب 3 امتیاز بازی است.

وی بیان کرد: تساوی در این بازی به سود هیچ یک از 2 تیم نیست و تیم ما برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد باید در این بازی به 3 امتیاز دست یابد.

مهابادی افزود: جدول گروه ب از حساسیت زیادی برخوردار است و تیمی که امتیاز از دست بدهد ضرر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: راهیان کرمانشاه به دنبال بقا در لیگ یک است و ما نیز برای صعود تلاش می‌کنیم؛ بنابراین باید برای 3 امتیاز بازی جنگید.

سرمربی پاس همدان در ادامه گفت: با تدابیر ویژه‌ای وارد زمین خواهیم شد و به نظرم تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند و بتواند با تمرکز بالا، کمتر اشتباه کند پیروز میدان خواهد شد.

مهابادی افزود: به‌رغم اینکه حساسیت هفته‌های پایانی برای همه تیم‌ها بالاست امیدوارم فدراسیون فوتبال در چینش داورها، ناظر بازی و امنیت مسابقات نگاه ویژه‌ای داشته باشد و به همین جهت باشگاه به صورت مکتوب از فدراسیون درخواست نظارت ویژه داشته است تا حقی از تیمی ضایع نشود.

وی یادآور شد: همیشه از بازی در کرمانشاه خاطره خوبی دارم و مردم بافرهنگی دارد که به فوتبال زیبا علاقه‌مند هستند و امیدوارم مردم این بار هم از بازی زیبا لذت ببرند و انتظار دارم تیم خودشان را تشویق کنند تا حواشی به وجود نیاید تا بعداً گریبان هیچ تیمی را نگیرد.

مهابادی افزود: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و بازیکنان آماده ارائه یک بازی مطلوب و نتیجه‌بخش هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما