وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 فروردين 1394 ساعت 09:17   |   کد مطلب: 13739
تحقق شعار سال، خلأهای دولت و ملت را پر می کند
رییس شورای شهر همدان گفت: تحقق شعار سال، خلأهای دولت و ملت را پر می کند و در سايه تعامل مي توان كارها را به راحتي پيش برد.

به گزارش نافع، علی اکبر نظری در نشست با مديران شهرداري و اعضاي شوراي شهر همدان با اشاره به تدابير مقام معظم رهبري مبني بر نامگذاري سال 94 با عنوان همدلي و همزباني دولت و ملت اظهار كرد :نامگذاري امسال با تدبير و درستي انجام شده زیرا كه در مجموعه هاي دولتي و ملت شايد خلايي وجود داشت كه نامگذاري امسال با عنوان همدلي و همزباني اين خلاء پر مي شود.

وی با اشاره به نكات اخلاقي و ارزشمند نامگذاري سال 94 افزود : نوروز براي ايرانيان علاوه بر اينكه يك جشن ملي است جشن مذهبي نيز محسوب مي شود.

 نظری با تبريك سال جديد به هم استاني ها و مردم دانش محور همدان اضافه كرد : سال نو سال تحول و تغيير است و امیدواریم نامگذاري امسال نيز سرمنشاء خير و بركت براي ايران اسلامي باشد.

رييس شوراي اسلامي شهر همدان با قدرداني از زحمات مديريت شهري همدان در سال 93 و ستاد استقبال از بهار گفت : شهردار همدان بايد پس از بررسي، افرادي را كه عملكرد خوبي در ستاد تسهيلات نوروزي داشتند مورد تشويق قرار دهد چرا كه اقدام آنها قابل تقدير است.

نظري اضافه كرد : سرمايه هايي كه در اختيار مديران قرار دارد امانت هاي ملي است كه بايد از آنها به نحو احسن در راستاي خدمت رساني به مردم استفاده كرد و مديران شهرداري بايد در اين زمينه امينان خوبي براي مردم باشند.

علي اكبر نظري با تاكيد بر اينكه در سال همدلي و همزباني دولت و ملت بايد به دنبال برقراري ارتباط و تعامل خوب مديريت شهري با مديران ارشد استان و مياني بود، افزود : در سايه تعامل است كه مي توان كارها را به راحتي پيش برد و انجام داد و نيز مشكلات را رفع كرد.

دیدگاه شما