وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 فروردين 1394 ساعت 08:53   |   کد مطلب: 13738
بزرگترین پیروزی تاریخی ایران در عرصه دیپلماسی، در مذاکرات هسته ای رقم خورد
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: موفقیت های کشورمان در مذاکرات هسته ای بزرگترین پیروزی تاریخ ایران در عرصه ی دیپلماسی را رقم زد.

به گزارش نافع،به نقل از زنگ اول، عبدالرضا فولادوند در جمع کارکنان این اداره کل نامگذاری سال 94 به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری را فرصتی برای تقویت بیش از پیش همدلی و یکپارچگی درجامعه دانست و تصریح کرد: در سال جدید اهداف و کارهای بزرگی را پیش رو داریم که تحقق آنها در گرو تلاش و همت مضاعف همگان است.
وی، همدلی و همزبانی در جامعه را عاملی مهم در موفقیت ها دانست و تصریح کرد: در سال جدید همه باید به صحنه بیایند و در جهت رشد و شکوفایی جامعه نقش آفرینی کنند.
وی با تاکید بر نقش کلیدی آموزش و پرورش در پیشرفت و توسعه کشور، خاطرنشان کرد: فرهنگیان عزیز به عنوان اثربخش ترین قشر اجتماعی، مسوولیت مهمی را در در این زمینه برعهده دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به موفقیت تیم هسته ای کشورمان در مذاکره با گروه 1+5، این موفقیت را بزرگترین پیروزی تاریخی ایران در عرصه ی دیپلماسی دانست و افزود: سال جدید با پیروزی بزرگ ملت ایران در این عرصه کلید خورد و این اتفاق بسیار مبارکی است.
عبدالرضا فولادوند با بیان این که در میان معاهدات و قراردادهای بین المللی که در گذشته داشتیم، این بزرگترین موفقیت دیپلماتیک است که نصیب کشورمان شده است، اظهار کرد: در مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام دنیا با قدرت وارد عرصه شد و این پیروزی بزرگ را به دست آورد.
این مسئول موفقیت تیم مذاکره کننده ی هسته ای کشور مان را نتیجه رویکرد تعاملی دولت دانست که در انتخابات خرداد 92 با اقبال عمومی مواجه شد و ابراز داشت: بی شک این موفقیت با درایت مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از دیپلمات های کشورمان، تدبیر رییس جمهور محترم و به پشتوانه ی ملت قهرمان ایران اسلامی حاصل شد.
وی افزود: دنیای غرب و عمده ی قدرت های جهانی که روزگاری از به رسمیت شناختن حقوق مسلم ایران در برخورداری از فناوری صلح آمیزهسته ای سرباز می زدند، امروز نه تنها به این حقوق اذعان دارند، بلکه نقش پررنگ و کلیدی جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی را نیز پذیرفته اند و از تعامل سازنده با نظام جمهوری اسلامی سخن می گویند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما