وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 فروردين 1394 ساعت 15:26   |   کد مطلب: 13681
خودروهای فرسوده اجازه تردد در معابر همدان را ندارند
رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: 12خودروهای فرسوده در صورت داشتن نقص فنی اجازه تردد در معابر را نداشته در غیر اینصورت توسط ماموران راهور توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

به گزارش نافع، سید جواد حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تردد خودروی های فرسوده در جاده های درون و برون شهری یکی از عوامل بروز سوانح رانندگی است بگونه ای که در یک سانحه به علت نداشتن استحکام اتاق یک خودرو به طور کامل از بدنه جدا شد و میزان خسارت وارده را افزایش داد.

وی اضافه کرد: خودروهای فرسوده در صورت داشتن نقص فنی اجازه تردد در معابر را نداشته در غیر اینصورت توسط ماموران راهور توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اظهار کرد: اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده علاوه بر کاستن میزان سوانح و خسارت های ناشی از آن در کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر مثبت داشته است.

سروانه حسینی گفت: مالکان خودروهای دارای مدل 1347 تا 1384 می توانند داوطلبانه نسبت به تحویل خودروی فرسوده و دریافت تسهیلات برای خرید خودروی جدید اقدام کنند.

وی تاکید کرد: محرز شدن اصالت وسیله نقلیه، روشن شدن، قابلیت تردد و پرداخت تمامی مطالبات دولتی را از شرایط اصلی برای تحویل گرفتن خودروهای فرسوده دانست.

وی افزود: در صورت تایید این مولفه ها از سوی کارشناس راهنمایی و رانندگی به متقاضی هزینه خودرو پرداخت شده همچنین مالک خودرو می توانند نسبت به دریافت ارایه تسهیلات اقدام کند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما