وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394 ساعت 09:32   |   کد مطلب: 13615
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کبودراهنگ؛
نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری کبودراهنگ است
نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری کبودراهنگ است
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کبودراهنگ، ایام نوروز را بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش نافع مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار کورنگ گفت: غار علیصدر، پل کوریجان، تالاب شیرین‌سو، موزه فسیل‌ گاوهای دریایی و قلعه باشقورتاران از جمله اماکنی هستند که مسافران نوروزی می‌توانند در شهرستان کبودراهنگ از آن بازدید کنند.
مهدی غلامی با اشاره به دفتر انیستیتو پاستور پروفسور بالتازار در روستای اکنلو، گفت: در گذشته دفتر انیستیتو پاستور پروفسور بالتازار مربوط به مطالعه در مورد بیماری طاعون بود که اکنون این ساختمان و وسایل آزمایشگاهی آن به یک مکان دیدنی تبدیل شده است.
وی از غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان و مهمترین جاذبه گردشگری این شهرستان یاد کرد و گفت: تالاب انسان ساخت و دائمی شیرین‌سو و حمام اعظم شهر کبودراهنگ، حمام سنگی باشقورتاران واقع در روستای باشقورتاران بخش شیرین سو، امامزاده ذوالفقار و امام زاده زبیده خاتون شهر کبودراهنگ، امامزاده راهب در نزدیکی روستای دستجرد ، از دیگر جاذبه های گردشگری در شهرستان کبودراهنگ است .
مهدی غلامی شهرستان کبودراهنگ را دارای موقعیت گردشگری ممتازی عنوان کرد و گفت: معرفی این جاذبه ها باعث جذب گردشگران زیادی به این شهرستان خواهد شد.
وی با اشاره به مهمان نوازی مردم کبودراهنگ اظهارداشت: مهمان نوازی از سنت های مرسوم مردم این شهرستان است که ریشه در آموزه های نیک اسلامی دارد.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کبودراهنگ از آمادگی همه نهادها، ادارات، اعضای ستاد و حتی خود مردم در ارائه خدمات به مسافران خبر داد و گفت: باید از همه ظرفیت ها و امکانات برای استقبال و پذیرایی از مهمانان استفاده شود به طوری که خاطرات سفر به کبودراهنگ در ذهن مهمانان این شهر باقی بماند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما