وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 2 فروردين 1394 ساعت 14:26   |   کد مطلب: 13607
قاتل زن 59 ساله در همدان دستگیرشد/تحقیقات  در خصوص قاتل یا قاتلان جنایت خیابان رکنی درحال انجام است
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری قاتل یک زن 59 ساله خبر داد و گفت: مقتول توسط دامادش در روز 29 اسفند در خیابان اراک به قتل رسیده بود که در کمتر از یک روز دستگیر شد.

به گزارش نافع،رسول مرادی در خصوص قاتل یا قاتلان جنایت خیابان رکنی نیز ابراز داشت: تحقیقات در این زمینه همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های پلیس همدان برای تأمین امنیت در سطح شهرستان اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای ایجاد امنیت در طول سال به ویژه ایام خاص به مانند عید نوروز وارد فعالیت شده و در این راه برنامه‌های راهبردی خوبی نیز داشته است.

مرادی با بیان اینکه پلیس با اجرای برنامه‌های دقیق، حضور موثر در سطح جامعه و بهره‌گیری از مشارکت‌ مردمی در بحث امنیت وارد عرصه شده، نظارت بر اجرای قوانین در راستای تأمین امنیت، سلامت و نشاط شهروندان را از دیگر برنامه‌های اصلی دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز اتفاق خاصی در شهرستان رخ نداده، از امنیت مطلوب در همدان سخن راند.

وی از کاهش میزان سرقت‎ها در همدان خبر داد و ابراز داشت: در تعطیلات نوروزی امسال تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 71 درصد کاهش سرقت را شاهد بودیم که این موضوع جای توجه دارد.

*دستگیری قاتل پیرزن 59 ساله در خیابان اراک/تحقیقات جنایت خیابان رکنی ادامه دارد

مرادی با اشاره به استقرار 6 ایستگاه نوروزی در سطح شهر، مراکز تفریحی و مبادی وردی و خروجی بیان کرد: در محلات هم گشت‌های خودرویی، پیاده و موتوری فعال هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان همدان از نظر وضعیت امنیتی در شرایط مطلوبی قرار دارد، گفت: گشت‌های امنیت اخلاقی در مناطق مختلف و تفرجگاه‌ها نیز حضور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه در زمینه تصادفات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش بسیاری مواجه بودیم، در ادامه از آمادگی پلیس برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان خبر داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما