وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 16:46   |   کد مطلب: 13590
استکبار جهانی به دنبال ایجاد فتنه شیعه و سنی در ایران است
هدف و ماموریت امروز استکبار جهانی در ایران ایجاد فتنه شیعه و سنی است؛ دشمن به وسیله انواع رسانه های تبلیغاتی خود به دنبال ترویج تشیع انگلیسی در ایران است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی امام جمعه کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: تشیع انگلیسی خطری جدی با هدف تهدید وحدت امت اسلامی و جلوگیری از رشد و پیشرفت جریان اسلامیگرایی در جهان است.
وی با اشاره به ترویج شبکه‌های ماهواره‌ای با نام اهل سنت و شیعه، گفت: هدف از به راه انداختن بحث‌های تند میان شیعه و سنی در این شبکه ها ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.
نماینده ولی فقیه در کبودراهنگ با بیان این که  تشیع را باید از علما و شاگردان اصلی مکتب امام صادق علیه السلام بگیریم تصریح کرد: اسلام، دین نشاط و شادی و مهربانی است و روحانیت و جمهوری اسلامی بر خلاف القائات دشمنان با این گونه امور هیچ مخالفتی ندارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به همزمانی عید نوروز با ایام فاطمیه بر لزوم حفظ حرمت این ایام تاکید کرد و گفت: صله رحم و هدیه دادن به ارحام و نزدیکان جزء دستورات دینی ماست ولیکن نباید با شادی های مفرط و غیرمتعارف حرمت ایام فاطمیه شکسته شود.
خطیب جمعه کبودراهنگ ضمن تاکید بر شرکت پررنگ مردم در مراسم ایام فاطمیه گفت: تربیت جوانان ولایت مدار و ارزشی و بسیاری از شهدا و ایثارگران به برکت حضور آنان در محضر علما در پای منبر و این گونه جلسات بوده است.
وی یکی از آسیب های مراسم مذهبی، ختم و عزاداری ها را استفاده نکردن از محضر علما عنوان کرد و گفت: ذکر مصیبت نمک مجالس مذهبی است و در مجالس عزاداری بايد منبر محور باشد و مسئولین هيئات مذهبی به اصل محتوايی عزاداری باید توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما