وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 12:01   |   کد مطلب: 13540
مبارزه با سرقت الویت اصلی نیروی انتظامی کبودراهنگ در ایام نوروز است
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: مبارزه با سرقت یکی از الویت های اصلی نیروی انتظامی کبودراهنگ در ایام نوروز است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، سرهنگ قویمی در نشست خبر خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با اشاره به سفرهای نوروزی و تعطیلات ایام عید از مردم خواست ضمن از بین بردن فرصت های وقوع سرقت و جرم، با پلیس همکاری کنند.
وی اظهار داشت: شهروندان باید قبل از ترک منزل از وسایل بازدارنده از قبیل قفل های ضد سرقت و سایر امکانات حفاظتی در در منازل خود استفاده کنند تا شاهد بروز سرقت نباشیم.
قویمی سپردن منازل به افراد مطمئن را از دیگر راهکارهای تامین امنیت منازل مردم عنوان کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک در کوچه ها و خیابان ها مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
وی نقش ارتباط و تماس های تلفنی مردم با پلیس را موثر در کشف جرم و دستگیری سارقان عنوان کرد و گفت: برقراری امنیت به وسیله تعامل و همکاری مردم با پلیس حاصل می شود.
فرمانده انتظامی کبودراهنگ از ایجاد چهار ایستگاه نوروزی امنیت پلیس در شهرستان خبر داد و گفت: این ایستگاه ها در راستای تامین امنیت در میدان ولایت شهر کبودراهنگ، شهرهای شیرین سو و گل تپه و مجتمع توریستی علیصدر ایجاد شده است و در خدمت مسافران و مردم می باشد.

سرهنگ قویمی برقراری نظم و امنیت را مطالبه ی به حق مردم عنوان کرد و گفت: با افراد معدودی که می خواهند با رفتارهای ناهنجار، پرخطر، غیرقانونی و پرتاب مواد محترقه، نظم و امنیت مردم را مختل کنند برخورد قاطع خواهیم کرد.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما