وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 09:58   |   کد مطلب: 13479
پرداخت 3072 فقره وام ازدواج به زوجين متقاضی در شهرستان نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3072 مورد وام ازدواج به زوج های نهاوندی پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش یافته است.

به گزارش نافع، سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در سال جاری ميزان پرداخت وام های ازدواج در سطح شهرستان قابل توجه بوده و نسبت به سالهای قبل از رشد چشم گيری برخوردار است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 3 هزار و 72 فقره وام ازدواج در شهرستان نهاوند با مبلغی بالغ بر 9 ميليارد تومان پرداخت شده است که در مقایسه با سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در سال گذشته 1422 مورد برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد 1270 مورد موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

وی عنوان کرد: در سال جاری 3367 مورد برای دریافت تسهیلات ازدواج به بانکهای عامل شهرستان نهاوند معرفی شدند که 3072 مورد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

کولیوند گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج برای جوانان زمینه ازدواج سالم و منطقی را فراهم می کند و در درازمدت باعث کاهش آمار طلاق و به دنبال آن کاهش آمار خانواده‌های بدسرپرست، بی‌سرپرست و کودکان خیابانی می شود.

وی بیان داشت: در راستای ترویج ازدواج آسان و سالم يکی از اهداف اداره ورزش و جوانان در سال 93 راه اندازی مجمع خيرين  ازدواج بود که این مهم خوشبختانه اتفاق افتاد و به عنوان یکی از بهترین مجمع های خیرین امر ازدواج در استان فعالیت می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند تاکنون 120 میلیون تومان کمک هزینه برای ازدواج جوانان در شرف ازدواج جمع‌آوری کرده است.

وی در پایان گفت: این مجمع با هدف ارائه راهکارهای ازدواج آسان و تأمین بخشی از جهیزیه زوجین در نهاوند تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما