وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 08:55   |   کد مطلب: 13473
فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 60 کيلوگرم ترياک و دستگيري دو نفر قاچاقچي مواد مخدر در عصر روز گذشته خبر داد.

به گزارش نافع، سردار "حاجي محمد مهديان نسب" با بيان اين مطلب گفت: در پي وصول خبري مبني بر تهيه و توزيع ترياک توسط يک باند دو نفره در سطح استان همدان، دستگيري قاچاقچيان به صورت جدي در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده ماموران اين پليس مطلع شدند اين افراد پس از تهيه مواد مخدر در اوزان بالا از استان هاي مرکزي کشور، مواد را با استفاده از خودرو شخصي خود جهت توزيع به استان هاي غرب کشور انتقال مي دهند و به تازگي قصد جابجايي مواد مخدر را دارند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: ماموران با استقرار در محورهاي مواصلاتي استان، خودرو افراد موصوف را شناسايي و طي يک اقدام غافلگيرانه آن را متوقف کردند که ضمن دستگيري هر دو قاچاقچي در بازرسي از خودرو آنان نيز مقدار 60 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه اظهار داشت: اقدامات مقابله اي با پديده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پيگيري تحرکات باندها و شبکه هاي توزيع کننده مواد مخدر در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان مي باشد .

دیدگاه شما