وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:29   |   کد مطلب: 13432
نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران کارنامه درخشانی دارند
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادی دیپلمات ایرانی از دست تروریست ها در یمن، گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در تأمین امنیت برای شهروندان کارنامه درخشان و موفقی دارند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، محمدعلی پورمختار با بیان این که اقدامات پیچیده نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان باعث آزادی دیپلمات ایرانی از دست تروریست ها در یمن شد، گفت: این اقدام اولین اقدام وزارت اطلاعات نبوده و در گذشته نیز این اقدامات نتیجه‌بخش بوده است.
وی با اشاره به حمایت سیستم اطلاعاتی آمریکا و برخی دولت های عربی از عبدالمالک ریگی، شرور معروف شرق کشور گفت: این تروریست در اقدام شگفت‌انگیز و حیرت‌آور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در اسفند سال 88 دستگیر شد.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه تروریست ها و سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان ایران تا کنون شکست‌های سنگینی از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان خوردند، گفت: اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران دشمنان را به ستوه آورده است.
وی گفت: وزارت اطلاعات و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان برای دفاع از شهروندان ایران تلاش‌های زیادی دارند که بسیاری از این زحمات به دلایل امنیتی اعلام و رسانه‌ای نمی‌شود و ما از همه اقدامات آن‌ها مطلع نمی‌شویم.
پورمختار افزود: خنثی‌سازی اقدامات انتحاری تروریست ها در مراسم‌ها و روزهای خاص در داخل کشور، دستگیری تروریست ها قبل از هرگونه تحرک و رسیدن به اهداف، بازداشت اشرار در مرزهای کشور و تأمین امنیت در داخل کشور و... همگی نتیجه اقدامات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است.
وی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان را خادمین بی ادعای ملت خواند و گفت: اقدامات کور تروریستی در به شهادت رساندن مردم بی‌گناه و یا ربودن یک مقام مسئول هیچ ارزش اطلاعاتی و امنیتی ندارد و تروریست و حامیان آن‌ها بدانند که ملت ایران پاسخ همه دشمنی‌های آن‌ها را خواهد داد و آن‌ها هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
پورمختار ضمن تقدیر از زحمات نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کشورمان گفت: به حافظان امنیت کشور اعلام می‌کنیم که باقدرت و قوت به کار خود ادامه دهند و بدانند که مسئولین نظام همواره حامی آن‌ها بوده و خواهند بود.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما