وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 09:34   |   کد مطلب: 13399
با حضور مسئولان کبودراهنگ؛
جشنواره جابربن حیان در کبودراهنگ افتتاح شد
جشنواره جابربن حیان در کبودراهنگ افتتاح شد
نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان کبودراهنگ با عنوان جشنواره جابربن حیان در در پژوهش سرای شهید چمران این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، فرماندار کبودراهنگ در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: کبودراهنگ دارای دانش آموزان با استعداد و خلاقی است که مسئولان آموزش و پرورش، معلمان و والدین باید کمک کنند تا دانش‌آموزان از ذهن‌های خلاق خود به نحو احسن استفاده کنند و مسیر رشد و شکوفایی این استعدادها را فراهم نمایند .
معاون آموزش ابتدایی استان همدان نیز هدف از برگزاری این جشنواره را شکوفایی استعداد های علمی و پژوهشی دانش آموزان خواند و گفت: این جشنواره در تبدیل استعدادهای دانش دانش آموز به مهارت موثر است و مقدمات شناخت علمی دانش آموز از محیط را فراهم می کند.
بهرامی نوید گفت:این جشنواره در شناسایی استعدادها و تفکر ذاتی از طریق مشاهده و آزمون و خطا موثر است.
مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ نیز گفت: شرکت دانش آموزان در این طرح باعث شناسایی استعدادهای کارآفرینی دانش آموزان و تقویت مهارت های زندگی در آنان خواهد شد .
وی از راهیابی 400 طرح پژوهشی در مقطع تحصیلی ابتدایی به مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: از میان این طرح ها، آثار برتر پس از داوری توسط کارشناسان این اداره به مرحله استانی و کشوری ارسال خواهد شد.
مسئولان حاضر در این مراسم با حضور در محل نمایشگاه از نزدیک با دست‌ساخته‌های علمی دانش‌آموزان آشنا شدند و دانش‌آموزان نیز گزارشی از پروژه‌های خود ارائه دادند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما