وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 اسفند 1393 ساعت 09:49   |   کد مطلب: 13322
تشدید اسلام هراسی، راهبرد رادیو فردا
دم خروس ارگان رسمی سازمان سیا بیرون زد
دم خروس ارگان رسمی سازمان سیا بیرون زد
در حالیکه رادیو فردا همسو با سیاست مداران ایالات متحده سعی در زدن چند نشان با یک تیر داشت، اقدام به انتشار مصاحبه ی تلویزیونی جیمز کلاپر که از وی به عنوان یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکایی یاد شده، نموده است.

به گزارش نافع، آنچه در ابتدا نظر را به خود جلب میکند شیطنت رادیوی وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا است که در عنوان انتخابی برای خبر خود تحت عنوان  "کمک های ایران به عراق در نبرد با حکومت اسلامی" است.

به نظر می رسد رادیو سیا (رادیو فردا) که تکفیری های داعشی نیز دست پرورده  سازمان مطبوعش یعنی سازمان سیا می باشند (تا کنون خبرهای مختلفی از در اختیار قرارگرفتن سلاح، مهمات و مواد غذایی توسط آمریکایی ها به این گروهک تروریستی مخابره گردیده است) از انتخاب این تیتر خبری دو هدف را دنبال نموده است:

تشدید اسلام هراسی و مساوی قرار دادن اسلام و داعش
مخالفت جمهوری اسلامی با یک حکومت اسلامی.

حال آنکه هر قاضی منصفی می داند که اولا تفکر تکفیری تروریستی داعش که تاکنون حتی یک اظهار نظر علیه مقامات صهیونیستی یا رژیم جعلی اسرائیل از آنها مشاهده نشده است، یک طرز فکر کاملا ضد اسلامی است که هیچ ارتباطی به اسلام چه شیعه و چه سنی ندارد.

همچنین جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان تنها حکومت اسلامی واقعی در جهان بدون توجه به مذهب کشورهای هدف این گروهک تروریستی، از بدو ظهور این تفکر با آن مقابله و مخالفت نموده است.

نکته دیگر اینکه نام بردن از این گروهک تکفیری تحت عنوان "حکومت اسلامی" به یک آرزو برای سرکردگان آن تبدیل شده که تنها از طرف رادیوی وابسته به سیا به خود جامه عمل پوشیده است، تا جایی که این گروهک برای به کار بردن نام داعش توسط مردم مناطق اشغالی خود مجازات شلاق را در نظر گرفته است.

در حالی مقامات آمریکایی سعی در تخریب وجهه جمهوری اسلامی ایران و جنگ طلب نشان دادن آن دارند که آمریکا با تشکیل یک ائتلاف مضحک، خود را مخالف تکفیری های داعش معرفی نموده و از جمهوری اسلامی ایران نیز برای عضویت در این ائتلاف دعوت به عمل آورد که با درایت و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی این ترفند آنها نیز به شکست انجامید و نتوانستند ایران را متحد خود جلوه دهند، در حالی که جمهوری اسلامی با اتکا به نیروهای داخلی و مردمی عراق و مدیریت هوشمندانه ی آنها موفق به مهار بحران تکفیری، تثبیت شرایط جغرافیای سیاسی عراق و در نهایت نیز حمله و شکست گروهک تکفیری  داعش گردید.

آمریکا که زمین عراق را در مقابله با نفوذ معنوی ایران در این کشور واگذار شده می بیند، سعی در مداخله جو نشان دادن جمهوری اسلامی دارد، به طوری که چند روز پیش نیز در خبری که توسط همین رادیوی آمریکایی منتشر شد، سوال می شد که فرماندهان نظامی ایران در عراق چه می کنند؟ که باید در جواب آنها گفت همان کاری را می کنند که شما آمریکایی ها نتوانستید انجام دهید: ریشه کن کردن تروریست از عراق و باز گرداندن آرامش به این کشور و رهاندن مردم آن از شر آدمخوارهای داعشی.

این رادیو در ادامه و در یک اقدام ناشیانه پس از ترکیب جنگ طلب بودن ایران با اسلامی بودن دشمنی که ایران در حال مبارزه با آن است و ادعای ارسال گسترده ی سلاح توسط ایران باز هم موضوع را با ترفندی نخ نما شده به فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان ربط داده و مدعی می شود که ایران توانایی ساخت بمب اتم را دارد!!!

البته بازهم بدون اشاره به هزاران بمب اتمی در اختیار ایالات متحده و صدها کلاهک هسته ای در اختیار رژیم آدمکش صهیونیستیی و همچنین بدون اشاره به ربط این دو موضوع به یکدیگر!!

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما