وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 11:40   |   کد مطلب: 13295
اجرای طرح 45 روزه بسیج سلامت نوروزی توسط مرکز بهداشت نهاوند
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: همزمان با سراسر کشور طرح 45 روزه بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا 15 فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش نافع، محمد زمانیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: هدف از اجرای طرح سلامت نوروزی تشدید فعالیتها به منظور دستیابی به سلامت و امنیت مواد غذایی و حفظ بهداشت اماکن عمومی مورد استفاده عموم مردم بویژه مسافران نوروزی است.

وی اظهار کرد: در زمان اجرای این طرح از تمامی اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن سیاحتی و زیارتی بازدید می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: طبق دستورالعمل در یک نوبت تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی عرضه کننده مواد خوراکی، بهداشتی و آرایشی مورد بازرسی کارشناسان قرار می‌گیرند و اماکن حساس نیز شامل رستوران‌ها و قنادی‌ها تا چندین نوبت در زمان اجرای طرح مورد بازدید و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح 45 روزه در قالب 6 اکیپ از کلیه مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد خوراکی و آشامیدنی و اماکن عمومی، غذا خوریهای میانراهی بازدید و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

زمانیان در پایان گفت: از کلیه همشهریان عزیز درخواست می شود در هنگام خرید مواد غذایی ضمن توجه به کلیه مشخصات و مجوزهای محصول بویژه تاریخ تولید و مصرف آن، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره ۱۴۹۰ ستاد فوریتهای سلامت محیط اطلاع دهند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما