وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 10:43   |   کد مطلب: 13272
یادواره شهدای چهار روستای بخش مرکزی کبودراهنگ برگزار می شود
بخشدار مرکزی کبودراهنگ از برگزاری یادواره شهدای چهار روستای ایده لو، پرورق، کوهین و آق تپه بخش مرکزی کبودراهنگ طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه این هفته خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ یدالله ابراهیم خانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: یادواره 12 شهید روستای ایده لوی بخش مرکزی کبودراهنگ فردا چهارشنبه 13 اسفند ماه از ساعت 14 تا 16 در مسجد جامع این روستا با سخنرانی احسان قنبری فرماندار کبودراهنگ برگزار می شود.
وی به برگزاری یادواره شهدای روستای پرورق اشاره کرد و گفت: یادواره پنج شهید روستای پرورق نیز در روز پنج شنبه 14 اسفند از ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع این روستا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کبودراهنگ برگزار خواهد شد.
ابراهیم خانی همچنین از برگزاری یادواره 12 شهید روستای کوهین خبر داد و گفت: این یادواره نیز در روز پنج شنبه 14 اسفند از ساعت 15 تا 16 در مسجد جامع این روستا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اسدی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.
وی برگزاری یادواره 23 شهید روستای آق تپه را از دیگر یادواره های این هفته در بخش مرکزی کبودراهنگ اعلام کرد و گفت: این یادواره نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر داراب کلاهی جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج از ساعت 14 تا 17 در مسجد جامع روستای آق تپه برگزار خواهد شد.
بخشدار مرکزی کبودراهنگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه ای مردمی عنوان کرد و گفت: شهدا متعلق به گروه و دسته یا نهاد خاصی نیستند بلکه همه آحاد جامعه وامدار شهدا هستند و وظیفه همه نهادها و ارگانها بستر سازی در جهت تکریم مقام شهدا در جامعه است.
وی ضمن تقدیر از تلاش های سپاه و بسیج در جهت بسترسازی برگزاری یادواره های شهدا گفت: این نهاد مقدس همواره در پاسداشت مقام شهدا پیشگام بوده است.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما