وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 12:21   |   کد مطلب: 13255
از سوی رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ صورت گرفت؛
برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان کبودراهنگ در عید نوروز تشریح شد
برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان کبودراهنگ در عید نوروز تشریح شد
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی به مناسبت عید نوروز در کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت‌الاسلام ابوذر عباسی در تبیین برنامه‌های عید نوروز، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی در بقاع متبرکه شهرستان اجرایی می شود.
وی اولین برنامه شاخص این ایام را برنامه طرح آرامش بهاری عنوان کرد و گفت: جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و انس مردم با امامزادگان برنامه آرامش بهاری انجام می شود.
وی زمان اجرای این طرح را از 28 اسفند ماه تا 15 فروردین 94 عنوان کرد و گفت: جهت اجرای هرچه باشکوه تر این برنامه، کارهای مقدماتی صورت گرفته است.
عباسی روخوانی و روانخوانی قرآن، برگزاری مراسم تحویل سال نو، پخش زنده پیام نوروزی مقام معظم رهبری، عطر افشانی مزار مطهر شهدا در جوار بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و عفاف و حجاب همچنین پاسخ به مسائل شرعی از دیگر برنامه ‌های شاخص این طرح است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ اجرای طرح سوگواره یاس نبوی را از دیگر برنامه‌ های اوقاف به مناسبت ایام فاطمیه در نوروز عنوان کرد و گفت: این طرح فرهنگی و مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه در جوار بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
وی همایش رهروان راه نبوی (ص) را از دیگر برنامه های شاخص این ایام عنوان کرد و گفت: این برنامه با تجمع بانوان در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه در دومین روز سال نو برگزار می شود.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما