وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 12:03   |   کد مطلب: 13233
فرماندار کبودراهنگ خبر داد؛
دولت الکترونیک در کبودراهنگ اجرایی می شود
دولت الکترونیک در کبودراهنگ اجرایی می شود
فرماندار کبودراهنگ از توسعه دولت الکترونیک در سال 94 در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف اصلي از دولت الکترونيک تسريع در انجام امور اداری، صرفه جويی در وقت و به حداقل رساندن مراجعات است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ احسان قنبری در جلسه مديريت مصرف شورای اداری شهرستان کبودراهنگ با اعلام این خبر گفت: جهت صرفه جويي در وقت و ارتقا سطح خدمات و افزایش رضایت مردم، امور اداری شهرستان از سال 94 به صورت الکترونیک صورت می گیرد.
وی ضمن قدرداني از تلاشگران عرصه مديريت مصرف برق گفت: اداره برق شهرستان کبودراهنگ با جذب 67 درصدی اعتبارات، رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است.
قنبری مديريت جهادی را زمينه ساز موفقيت و پيشرفت کشور عنوان کرد و گفت: این برنامه باید در سال 94 همچنان با جدیت پیگیری شود و از برنامه های شعاری اجتناب شود تا بتوانیم از همه پتانسيل های موجود استفاده کرده و پروژه ها را پيش ببريم.
وی خواستار اولویت بندی پروژه های روستایی از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی شد و گفت: در سال 94 تمامی پروژه های موجود در روستاها بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته اعتبار دهی و اجرایی خواهد شد.
مدیر امور برق کبودراهنگ نیز در این جلسه ضمن تقدیر از نيروی انتظامی شهرستان به خاطر همکاری این نیرو در جلوگیری از سرقت تاسيسات هوايی برقی در کبودراهنگ گفت: کاهش قابل توجه سرقت ترانسفورماتور، کابل ترانس و سيم مسي مرهون تلاش ها و زحمات نيروی انتظامی است.
ایرج افشار تعداد مشترکين برق شهرستان کبودراهنگ را نزدیک به 39 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: 75 درصد مشترکين برق را روستاييان تشکيل می دهند و میزان مصارف برق در بخش کشاورزی 50 درصد و در بخش صنعت 8 درصد و مابقی در بخش های تجاری و مسکونی مصرف می شود.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما