وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 11:59   |   کد مطلب: 13126
ابزارهای ذخیره‌سازی ایده‌آل برای ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی و خاطرات مهم، باید بتوانند دوام و عمر بالایی داشته باشند و ترجیحا از ظاهر و طراحی مناسبی هم بهره ببرند.

به گزارش نافع، اپیسر در آخرین نمونه از حافظه‌های فلش خود که نام Star Wish برای‌شان در نظر گرفته‌شده، تمامی این موارد را لحاظ کرده و علاوه‌بر در نظر گرفتن استاندارد IPX7، از پورت پرسرعت USB 3.0 در بدنه‌ای کوچک بهره می‌برد.

AH154 که بانام Star Wish نیز شناخته می‌شود، در دو رنگ آبی روشن و آبی اقیانوسی طراحی‌شده و بدنه نرم سیلیکونی آن حفاظت خوبی از اطلاعات و خاطرات شما به عمل می‌آورد!

این درایو در چهار ظرفیت ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت تولیدشده و استفاده از پورت USB 3.0 آن در ابعادی جمع‌وجور باعث می‌شود تا انتقال اطلاعات با سرعت بالایی صورت گیرد.

بدنه جمع‌وجور فشرده AH154 از استاندارد IPX7 پشتیبانی کرده که به معنای ویژگی‌های ضد‌آب، ضد گردوغبار و ضد شوک در این حافظه فلش است. به همین خاطر AH154 مقاومت کافی برای مقابله با انواع شرایط و نگهداری از اطلاعات برای زمان طولانی را دارد. در کنار Star Wish، اپیسر از درایو دیگری به‌نام AH139 مجهز به پورت USB 2.0 نیز رونمایی کرده است که در سه ظرفیت ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود.

کاربران می‌توانند به کمک نرم‌افزار رایگان و اختصاصی اپیسر بانام ACE، اطلاعات خود را به‌صورت فشرده (تا ۵۰۰ درصد) روی این درایوها ذخیره کرده و در فضای ذخیره‌سازی صرفه‌جویی کنند. هر دو درایو AH154 و AH139 با گارانتی داده‌پرداز رایانه متین در ایران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما