وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 10:07   |   کد مطلب: 13101
خرید 250 تن پرتغال و 60 تن سیب برای تامین میوه شب عید مردم نهاوند
فرماندار نهاوند گفت: برای تامین میوه شب عید مردم شهرستان نهاوند 250 تن پرتغال و 60 تن سیب خریداری شده و مردم از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش نافع،به نقل از سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نهاوند گفت: امسال بايد متفاوت تر از گذشته در استقبال از مسافران نوروزی عمل کنیم که در همین راستا کمیته های 9 گانه ای تشکیل شده و برای هر کمیته برنامه مشخصی تدوین شده و اجرا می شود.

وی اظهار کرد: امسال برای پذیرایی از مسافران نوروزی باید خدمات بهتری پیش‌بینی کرد و تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان را شناسایی و نقشه گردشگری تدوین شود، زیرا شهرستان نهاوند از ظرفیت‌های بی‌بدیل طبیعی و تاریخی در سطح کشور برخوردار است.

فرماندار نهاوند افزود: برای تأمین میوه مورد نیاز شب عید مردم نهاوند ۶۰ تن سيب و ۲۵۰ تن پرتقال خریداری شده ضمن اینکه هزار و ۵۰۰ تن سيب نیز در سردخانه های شهر موجود است و درهرکدام از شهرهای گيان، برزول و فيروزان وهمچنین در روستای جهان آباد در زمان برنامه ریزی شده توزیع می شود.

وی گفت: از روز ۲۹ اسفند امسال تا پنج فروردین سال آینده از مجموع ۱۰۰ واحد نانوایی موجود در شهر نهاوند ۴۰ واحد نانوایی هر روز پخت نان خواهند داشت و امسال تعداد داروخانه های کشیک در این ایام از 2 داروخانه به 4 داروخانه افزایش می یابد.

عبدالملکی از برگزاری آيين های سنتی برای استقبال از نوروز و ساماندهی ورودی های شهر و زيباسازی آن متناسب با نوروز توسط شهرداری نهاوند خبر داد و گفت: با توجه با تمهیدات در نظر گرفته شده و آمادگی ادارات مختلف امسال بايد متفاوت تر از گذشته درایام نوروز عمل شود و همه دستگا ها باید بهترین شرایط  را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اينکه ترمينال جديد نهاوند که با حضور استاندار افتتاح شد بايد برای ايام نوروز مجهزشود و به همین دلیل از پیاده کردن مسافر اتوبوس ها در ميدان امام يا در مسير جاده بروجرد یاید جلوگیری شود و شهرداری با کمک پایانه ها نیز باید برای تعطیل کردن ترمینال قدیم نهاوند اقدام کنند.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: سراب ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و معابر شهری و نیز حریم راه‌های ارتباطی شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی و گردشگران باید با هماهنگی و سرعت عمل آماده ارائه خدمات شود تا در ذهن مسافران خاطره‌ای خوش از شهر تاریخی نهاوند برجا بماند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما