وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 06:45   |   کد مطلب: 13094
آماده‌باش دستگاه‌های اداری شهرستان کبودراهنگ در ایام نوروز
فرماندار کبودراهنگ از آماده‌باش کامل دستگاه‌های اداری کبودراهنگ در ایام نوروز خبر داد و گفت: تمام تلاش ما بر اين است خدمات نوروزی مطلوبی به شهروندان کبودراهنگی و گردشگران در ايام نوروز ارائه دهیم.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، احسان قنبری فرماندار کبودراهنگ در جلسه ستاد تسهيلات سفرهای نوروزی شهرستان کبودراهنگ بر لزوم توجه به برنامه ريزی و آماده کردن شرايط اماکن تفريحی و رفاهی برای گردشگران تاکيد کرد و گفت: در اين راستا بايد با اتخاذ تدابير لازم آرامش و آسايش همراه با نشاط و شادی را برای مهمانان نوروزی فراهم کرد.
وی با اشاره به وجود غار عليصدر بزرگترترين غار آبی جهان در اين شهرستان گفت: شهرستان کبودراهنگ هر ساله ميزبان جمع کثيری از مسافران است و لذا دستگاه های اجرايی بايد تلاش کنند تا مسافران و مهمانان نوروزی، شهرستان را با خاطره خوشی ترک نمايند.
قنبری بر اطلاع رسانی کامل در ورودی های شهرستان و سطح شهرها برای جلوگيری از سرگردانی مسافران تاکید کرد و گفت: باید مايحتاج ضروری به سهولت در دسترس مسافران قرار گیرد.
وی ضمن تاکید بر توجه ویژه به نقاط قوت و ضعف ستاد تسهيلات نوروزی در سال‌های گذشته گفت: بايد با بهره گيری از تجربه سال های گذشته نسبت به ارائه خدمات بهتر و بيشتر به مسافران نوروزی اقدام شود.
رئیس ستاد تسهيلات سفرهای نوروزی شهرستان با اشاره به تقارن ايام نوروز 94 با ايام فاطميه گفت: بايد کميته فرهنگی فضای شهر و روستاها را با نصب بنر و پارچه نوشته ها با مضمون ايام فاطميه و اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با اين ايام برای گردشگران و مردم در جهت گسترش فرهنگ فاطمي گام بردارند.
احسان قنبری گفت: کميته امنيت نيز با فعاليت در حوزه انتظامی و پليس راهور با ايجاد احساس امنيت برای گردشگران خاطره خوشی را از سفر برای آنها به يادگار بگذارد.
وی همچنین خواستار نظارت بيشتر بر قيمت خدمات و نرخ‌ها شد و بر فعال بودن مراکزبهداشتي ودرمانی، اطلاع‌رسانی جامع در خصوص جاذبه های گردشگری و آثار تاريخی شهرستان تاکید کرد.
 فرماندار کبودراهنگ بر آماده سازی کمپ های اسکان مسافران نوروزی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، تامين روشنايی و آماده سازی پارک ها و در دسترس بودن شبانه روزی نمازخانه ها و مساجد برای مسافرين نوروزی تاکید کرد.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما