وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 06:41   |   کد مطلب: 13093
بانوان با تحصیل در حوزه های علیمه به مسائل دینی و اعتقادی مسلح شوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران و برادران خبر داد و گفت: بانوان با تحصیل در حوزه های علیمه به مسائل دینی و اعتقادی مسلح شوند .

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حسینعلی قمری نیا با بیان این که بیش از نیمی از جمعیت کشور ما را جامعه زنان تشکیل می دهند گفت: با توجه به شرایط امروزی جامعه، حوزه‌های علمیه بهترین بستر کمال‌جویی و پیشرفت برای تشنگان معارف اسلامی و خدمت به اسلام محسوب می شود.
وی بیان مسائل احکام ویژه زنان را یکی از نیازهای اساسی بانوان عنوان کرد و گفت: خواهران با تحصیل در حوزه های علمیه می توانند در آگاهی بخشی به جامعه زنان و تربیت نسل آینده موفق عمل کنند.
قمری نیا نتیجه تحصیل در حوزه‌های علمیه را گسترده خواند و گفت: زنان و دخترانی که تحصیلات حوزوی دارند مشاورانی امین برای همسران و مربیانی هدف‌شناس برای فرزندان خود خواهند بود.
وی تشکیل حوزه علیمه خواهران کبودراهنگ را اقدام بسیار مهم برای این شهرستان عنوان کرد و گفت: اگر بانوان جامعه ‌می‌خواهند مادرانی خوب و شایسته‌ای برای امت اسلامی باشند و فرزندانی مومن تربیت کنند، باید به فراگیری علوم اسلامی در حوزه های علمیه بپردازند.
رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ پاسخ به شبهات دینی جامعه زنان را یکی از نیازهای مهم جامعه عنوان کرد و گفت: بیشترین فایده تحصیل در حوزه های علمیه به زندگی خود بانوان برمی گردد، چرا که در تربیت فرزندان و همسرداری موفق عمل می کنند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما