وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 10:33   |   کد مطلب: 13052
فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 18 کيلو گرم هروئين طي دو عمليات مجزا در 48 ساعت گذشته در همدان خبرداد.

به گزارش نافع، سردار مهديان نسب در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در عمليات اول در پي کسب خبر از منابع مبني بر فعاليت يکي از قاچاقچيان به هويت معلوم در زمينه تهيه مواد مخدر از استان هاي مرکزي و توزيع در استان هاي همجوار همدان موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي ادامه داد: با اقدامات لازم محرز شد صدرالذکر قصد وارد کردن محموله اي از مواد مخدر را با خودرو شخصي اش در قالب خانواده را دارد، با به کارگيري امکانات موجود ضمن کنترل محورهاي مواصلاتي شهر همدان خودرو موصوف شناسايي و متوقف و دو نفر دستگير و از جاسازي خودرو نيزمقدار 16 کيلوگرم هروئين کشف که در اين رابطه خودرو نيز توقيف شد.

سردار مهديان نسب بيان داشت: در عمليات دوم در پي کسب خبر از منابع مبني بر فعاليت باندي از قاچاقچيان با هويتهاي معلوم در زمينه تهيه مواد مخدر از استانهاي مرکزي و توزيع در استان همدان موضوع در دستور کار اين پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و مشخص شد که قاچاقچيان قصد وارد کردن محموله اي از مواد مخدر با خودرو شخصي را دارند.

اين مقام انتظامي افزود: با بکارگيري امکانات موجود ضمن کنترل محورهاي مواصلاتي استان همدان خودرو موصوف در شهر ملاير شناسايي و با همکاري پرسنل پليس مبارزه با مواد مخدر ملاير متوقف و در اين رابطه سه نفر دستگير و از آنها مقدار 2 کيلوگرم هروئين کشف که خودرو آنها نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه بيان داشت:اقدامات مقابله اي با پديده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پيگيري تحرکات باندها و شبکه هاي توزيع کننده مواد مخدر در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان همدان مي باشد .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما