وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 10:12   |   کد مطلب: 13032
رئیس ایثارگران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تاریخ چهارم اسفند ماه خانواده این شهید بزرگوار با اتفاق مسئولان نیروی هوایی برای اولین دیدار خانواده این شهید پس از 32 سال به تبریز می‌آیند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، مهدی خادمیان در مراسم اطلاع رسانی به خانواده شهید نظری در روستای زیرابیه ملایر با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نظری اظهار داشت: در 25 فروردین 1392 و همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(س) همزمان شش شهید گمنام در تبریز تشییع شد.

 

رئیس ایثارگران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از شهدای گمنام شهید فتح الله نظری بود که با شکوه هر چه تمام و با حضور اقشار مختلف مردم و کارکنان نیروی هوایی در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز به خاک سپرده شد.

 

وی با اشاره به حضور امام جمعه تبریز در تشییع این شهید بزرگوار بیان کرد: در هنگام خاکسپاری این شهید بزرگوار، آیت الله  مجتهد شبستری خود جلو آمد و پیکر پاک این شهید را به بالای دست گرفت و به خاک سپرد.

 

خادمیان افزود: این شهید از طریق آزمایش‌های DNA و مطابقت نمونه خون گرفته شده با نمونه‌ای که از استخوان های این شهید بزرگوار گرفته شده بود در چهارم بهمن ماه امسال شناسایی شد.

 

وی گفت: با شناسایی هویت این شهید گرامی عده ای از کارکنان نیروی هوایی به همراه  فرماندهان ارشد از تهران، تبریز و همدان به دیدار خانواده شهید نظری در زیرابیه آمده و به ایشان اطلاع رسانی کردند.

 

رئیس ایثارگران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  تصریح کرد: پس از اطلاع رسانی به خانواده این شهید بزرگوار در تاریخ چهارم اسفند ماه خانواده این شهید بزرگوار با اتفاق مسئولان نیروی هوایی برای اولین دیدار خانواده این شهید پس از 32 سال به تبریز می‌آیند.

 

وی گفت: پس از ورود خانواده این شهید به تبریز مراسم با شکوهی برای این شهید گرفته شده و تصاویر و فیلم‌های تشییع شهید نظری با حضور خانواده ایشان نمایش داده می‌شود.

 

خادمیان با اشاره به شهدای دفن شده در پایگاه‌هخای نیروی هوایی کشور اظهار کرد: از سه سال گذشته و با مساعدت کمیته جست و جوی مفقودین 16 شهید گمنام در پایگاه‌های هوایی کشور دفن شده اند.

 

وی از شناسایی دو شهید در پایگاه‌های کشور قبل از شهید نظری خبر داد و بیان کرد: از مجموعه شهدایی که در پایگاه‌های هوایی کشور دفن شده اند شهید سعید علی مددی در فرمانده آموزش های هوایی و شهید خزرایی  در تهران شناسایی شده اند مه با شهید نظری سه شهید مدفون در پایگاه‌های هوایی کشور شناسایی شده اند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما