وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 11:51   |   کد مطلب: 12809
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های همدان:
حضور چشمگیر دانشجویان در نماز جماعت دانشگاه‌ها مایه افتخار است
حضور چشمگیر دانشجویان در نماز جماعت دانشگاه‌ها مایه افتخار است
نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان همدان به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد.

به گزارش نافع، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان در این نشست گفت: چالش اصلی دنیا مذاکره با دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است که طرحی نو در دنیا برمی‌اندازند.

حجت الاسلام مصطفی رستمی اظهار داشت: امروز با افتخار اعلام می کنیم که نماز جماعت در دانشگاه ها از نظر شور و شعور در سطح بالایی برگزار می شود.

وی افزود: تعدد برگزاری نماز جماعت، حضور جوانان و فرهیختگان در نماز در دانشگاه ها رکورد بسیار قابل تاملی است.

رستمی با اشاره به ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران فصل نوین در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

وی با اشاره به سخنان یکی از مقامات سازمان جاسوسی آمریکا "سیا"اظهار کرد: آنها بارها اعلام کرده اند که در طول این 36 سال ما با یک دولت روبه رو نبوده ایم بلکه همچنان انقلاب در ایران پابرجاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز گفت: خوشبختانه اهتمام به اقامه نماز در دانشگاه آزاد اسلامی همدان بسیار جدی است و این دانشگاه در این باره مورد تقدیر گرفته است.

سعید جامه بزرگی افزود: امیدوارم تمامی دانشگاهیان همچون سالیان قبل با شور و حرارتی خاص در راهپیمایی 22بهمن حضور پیدا کنند.

 

دیدگاه شما