وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 11:39   |   کد مطلب: 12808
مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:
امسال بیش از 35 هزار ازدواج دانشجویی در کشور صورت گرفت
امسال بیش از 35 هزار ازدواج دانشجویی در کشور صورت گرفت
امسال بیش از 35 هزار نفر در ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی شرکت کرده‌اند که از 3 بهمن ماه در 36 دوره میهمان علی ابن موسی الرضا(ع) هستند.

به گزارش نافع، مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با بیان این مطلب در نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان که به میزبانی  دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد، گفت: اگر زمانی در جبهه سخت و نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس جوانان این مرز بوم رشادتها انجام داده اند امروز در سنگر علم و فناوری شاهدمجاهدت های فراوانی هستیم.

حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده افزود: مردان غیرتمندایران اسلامی به دلیل داشتن دو ویژگی مهم و برجسته در جهان شناخته شده اند یکی اندیشه سرخ، اینکه پاسدار ارزشها و خون سرخ شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین هستند و دیگری اندیشه سبز انتظار منجی عالم بشریت که صلح و عدل جهانی را برپا خواهد نمود

وی با اشاره به ساختار فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  دردانشگاه گفت: ستاد اقامه نماز، کانون های قرآن و عترت، برگزاری جشنواره ها و ازدواج دانشجویی زیرمجموعه معاونت فرهنگی این نهاد است

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به اینکه در سال 93 بیش از 35هزار زوج دانشجویی در طرح ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ثبت نام کرده اند گفت: این تعداد زوج در بیش از 36 دوره سه روزه با برنامه های ویژه فرهنگی به مشهد مقدس و پابوس علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف می شوند.

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: این نهاد با بیش از 15 هزار دانشجوی خارجی نیز در سطح دنیا در ارتباط است که مبلغ دین مبین اسلام هستند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به موضوع اصلی برپایی این جلسه گفت: طبق آیات قرآن وظیفه حکومت اسلامی و به طبع دانشگاه ها فراهم آوردن شرایط برپایی نماز و اقامه آن در سطح دانشگاه است.

وی گفت: خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی قوانین بسیار خوبی که برگرفته از آیاتو احادیث در امر نماز است وجود دارد که امیدواریم در تمامی دانشگاه ها اینگونه باشد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده تصریح کرد: نباید برنامه ریزی در دانشگاه ها طوری صورت پذیرد که وقت نماز با کلاس ها تلاقی پیدا کند.

وی گفت: اطمینان داریم دانشجویانی که در نماز جماعت شرکت کنند کمتر در معرض آسیب و مشکلات قرار می گیرند.

دیدگاه شما