وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 08:16   |   کد مطلب: 12792
مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: افتتاح این واحد در راستای استقلال اقتصادی کشور و تحقق شعارهای کشور است.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با ایام الله دهه فجر یک واحد پرورش مرغ گوشتی در روستای آبدر از توابع ملایر افتتاح شد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: افتتاح این واحد در راستای استقلال اقتصادی کشور و تحقق شعارهای کشور است.

وی با اشاره به سرمایه این طرح عنوان کرد: سرمایه گزار این طرح آقای فرشید جعفری است و بیش ازهفت میلیارد ریال برای این واحد تولیدی اعتبار هزینه کرده است.

غلامحسین تقوی با اشاره به ظرفیت گوشت مرغ در ملایر بیان کرد: شهرستان ملایر در حال حاضر بیش از ظرفیت تولید گوشت  دارد که باید به فکر صادرات گوشت مرغ بود.

وی افزود: این واحد در زمینی به مساحت 5500 متر و در دو سالن به اجرا درآمده است که برای سه نفر ایجاد اشتغال کرده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: این واحد ظرفیت پرورش 20 هزار مرغ در هر دوره و تولید سالانه 174 تن گوشت سفید را داراست.

وی با اشاره به کمک این طرح برای خودکفایی کشور بیان کرد: باید تلاش کرد که سرمایه گزاران را برای صادرات گوشت سفید در آماده کنیم.

فرشید جعفری سرمایه دار این طرح نیز افزود: سیستم دان دهی و آبدهی این واحد کاملا مکانیزه بوده و در دو سالن مجزا احداث شده است.

وی با اشاره به سیستم گرمایشی این واحد افزود: سیستم گرمایشی در این واحد کاملا استاندارد بوده و از دستگاه‌های اتوماتیک استفاده شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما