وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 10:19   |   کد مطلب: 12732
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در همدان گفت:
اقتصاد با شعار و سخن اولویت اول نمی شود
اقتصاد با شعار و سخن اولویت اول نمی شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه مدیریت مصرف تغییر رفتاری دیده نمی شود، گفت: دولت و ملت باید مدیریت هزینه را در دستور کار قراردهند.

به گزارش نافع به نقل ازآوای فامنین،حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی امروز پنج شنبه در شورای اداری شهرستان همدان گفت:راهی که امام (ره)آغاز نمودند در سایه ی مدیریت مبتنی بر ایمان و علم رهبر انقلاب و حضور ملت بزرگ ایران به پیروزی منجر شد.

وی اظهار داشت:بی تردید نقش امام(ره) در خلق این پدیده ،نقشی بی بدیل و استثنایی بود.امام (ره)خود را مزین به گوهر ایمان ،فضایل اخلاقی،عمل صالح ،علم،حکمت،عرفان و فقه نمودند.و ما مدیران در این عرصه ها باید از ایشان الهام بگیریم تا بتوانیم در رشد و اقتدار کشور موثر باشیم.

وی با بیان اینکه امام(ره) از مدیریتی کار آمد و تحول آفرین برخوردار بودند و اگر این خصایص با گوهر ارزشمند مدیریت همراه نمی شد انقلاب پدید نمی آمد ابراز داشت:در مدیریت امام (ره)چند عنصر مهم و کلیدی باید مورد توجه قرار بگیرد:از مهمترین ویژگیهای مدیریتی ;تبیین و تعریف هدف،استفاده از تمام ظرفیتها برای رسیدن به هدف وداشتن اولویت در اهداف مورد نظررا باید عنوان کرد.

وی در ادامه افزود :امروز باید مدیران کشور از تمام ابزار های ممکن برای رسیدن به اهداف والا بهره بگیرند و تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند،متناسب با زمان اولویتها را بشناسند و در دستور کار قرار دهند.

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت:در دوران جنگ،"دفاع مقدس" اولویت اول قرار گرفت لذا پیروز شدیم.امروز نیز اولویت اول کشور اقتصاد است که باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد با شعار و سخن اولویت اول نمی شود و رفتار ما باید تغییر کند ابراز داشت:ازعوامل کلیدی و محوری برای تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی ،مدیریت صحیح مبتنی بر دانش و علم هزینه هاست.

نایب رئیس مجلس در پایان گفت:ما اکنون مانند پول داران بی عقل هزینه می کنیم،اگر مردم و مسئولین هزینه ها را کنترل کنند مسلماً قدم بزرگی در عرصه ی تحول و رشد اقتصادی بر داشته خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما