وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 09:49   |   کد مطلب: 12687
مسئول تأسیسات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز تعمیر مدارس استان همدان افزود: سیستم گرمایشی استاندارد 10 مدرسه در قالب 34 کلاس درس و 3 هزار و 750 مترمربع زیربنا در شهر قهاوند به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس ،مصطفی علوی شوشتری در آیین بهره برداری از سیستم گرمایشی مداری منطقه قهاوند گفت: از مجموع اعتبارات استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس ۳۰۰ میلیون تومان به شهر قهاوند اختصاص داده شده است که ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی محقق شده است و ۵۷ درصد اعتبارات خشکسالی نیز پرداخت شده است.

مسئول تأسیسات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز تعمیر مدارس استان همدان افزود: سیستم گرمایشی استاندارد ۱۰ مدرسه در قالب ۳۴ کلاس درس و ۳ هزار و ۷۵۰ مترمربع زیربنا در شهر قهاوند به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید و بر این اساس سیستم گرمایشی تمام مدارس شهر قهاوند استانداردسازی شدند.

وی بیان کرد: در هشت مدرسه سیستم گرمایشی استانداردسازی شده است و علاوه بر آن در دو مدرسه نیز عملیات تعمیر و بازسازی به اتمام رسیده است.

شوشتری عنوان کرد: ۱۰ درصد اعتبارات این سازمان برای تعمیر و اصلاح سیستم گرمایشی اختصاص داده می‌شود و تعداد قابل توجهی از مدارس شبانه‌روزی را تعمیر و به امکانات مورد نیاز تجهیز شدند.

دیدگاه شما