وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 14:09   |   کد مطلب: 12635
عضو هیئت رئیسه شورای شهر همدان عنوان کرد:
پیشرفت 95 درصدی طرح تالار بزرگ قرآن همدان
پیشرفت 95 درصدی طرح تالار بزرگ قرآن همدان
اعضاي كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان به همراه پیشکسوتان قرآنی همدان از روند پیشرفت طرح مركز همايش‌هاي بين‌المللي تالار قرآن بازديد به عمل آوردند.

به گزارش نافع، رضا غلامي خجسته عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان در اين بازديد با بيان اين که ماهيت انقلاب ما فرهنگي بوده و توجه به موضوعات این حوزه از مهم ترين اولويت هاي نظام مقدس جمهوری اسلامي ایران است، گفت: موضوع فرهنگ از جمله فرمايشات موکد مقام معظم رهبري است لذا باید در این راستا گام های مؤثری برداشت.

خجسته اضافه کرد: با عنایت خداوند متعال و تلاش مستمر شهرداری همدان طرح مركز همايش‌هاي بين‌المللي تالار قرآن از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است و مابقی کار نیز بزودی تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

خجسته که مسولیت پیگیری ساخت فرهنگسراها وسالن های ورزشی را بر عهده دارد، اضافه کرد: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ طرح های فرهنگی و ورزشی نیز همانند دیگر طرح های عمرانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند .

وی تاکید کرد: تمامی زمینهایی که از دور سوم شورای تا کنون پیگیری، تملک و  نقشه پروانه آنها آماده شده باید در بودجه 94 دیده شود و انشاءا.. سال آتی ساحته شوند که از جمله آنها می توان به احداث نماز خانه در گنجنامه ، ساخت فرهنگسراهای اسلامشهر، مزدقینه، دره مرادبیگ، شهر بانو، پارک نانوان، حصار امام خمینی (ره)،منوچهری، قاشق تراشان، شهرکهای مدرس، الوند و فرهنگیان و ... اشاره کرد.                                                                               

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه طبق مصوبه شورا اختیار تعیین تکلیف گنبد تالار قرآن به شهرداری واگذار شده است، افزود: ضروري است عمليات اجرايي پوشش گنبد و تكميل طرح تالار قرآن هر چه سريع‌تر شروع شود.

رضا غلامي‌خجسته با بيان اينكه تالار قرآن داراي هشت سالن با ظرفيت هزار نفر است، اظهار کرد: سالن برگ تالار هم حدود هزار و 200 نفر ظرفيت دارد كه در مجموع ظرفيت گنجايش دو هزار و 200 نفر را سالن‌هاي اين طرح‌ دارد.

‌خجسته با اشاره به اينكه تالار قرآن همدان در سطح كشور بي‌نظير است، گفت: اميد است در آينده‌اي نزديك با راه‌اندازي اين تالار از ظرفيت آن در همايش‌ها و مسابقات بين‌المللي قرآن، علمي و فرهنگي استفاده شود.

انتهای پیام/ح

 

 

دیدگاه شما