وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 10:46   |   کد مطلب: 12577
طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر
همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نهاوند نواخته شد.

به گزارش نافع،به نقل از سایت گرو، همزمان با سراسر کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه (زمان ورود تاریخی معماركبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی) زنگ انقلاب در همه مدارس شهرستان نهاوند با حضور مسئولان، مربیان و دانش آموزان به صدا در آمد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: حضرت امام خمینی (ره) با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد كنند كه هم اكنون به الگویی بی بدیل برای همه كشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: در دوران ستمشاهی، افرادی فاسد برای مردم حکومت می کردند و باید قدر دوران پس از انقلاب را بدانیم و بر ما واجب است یاد امام و شهدا و کسانی که خون خود را در راه آزادی و جمهوری اسلامی فدا کردند، زنده نگهداریم.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نقشه های استکبار را برای ملت ایران نقش برآب کرد.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: در دهه فجر دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب و نظام اسلامی باید برای همه تشریح و تبیین شود و نسل جوان انقلاب با این ارزش ها آشنا شوند.

وی گفت: امروز نه تنها دوستداران بلکه بدخواهان انقلاب نیز به عظمت، شکوه و اقتدارایران اسلامی اذعان داشته، به نحوی که درمعادلات جهانی از ایران به عنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیر گذار نام می برند.

مغیثی بیان داشت: رمز پایداری انقلاب اسلامی تعهد به اسلام و ولایت فقیه و اتحاد مردم حول محور ولایت فقیه است.

در ادامه این مراسم که در دبیرستان دخترانه شاهد نهاوند برگزار شد زنگ انقلاب توسط امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش نواخته شد.

انتهای پیام/

 

طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر
طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر
طنین زنگ انقلاب در مدارس نهاوند + تصاویر

دیدگاه شما