وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 21:46   |   کد مطلب: 12559
آتش سوزی کارخانه قیر همدان با تلاش آتش نشان ها مهارشد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری همدان گفت: یک کارخانه قیر واقع در ابتدای محور همدان به ملایر عصر شنبه دچار آتش سوزی شد که با تلاش ماموران این سازمان، حریق کنترل و مهار شد.

به گزارش نافع، مسعود دهبانی در گفت و گو باخبرنگارما اظهار کرد: ساعت 16 و 20 دقیقه ماموران یکی از ایستگاه های آتشنشانی نزدیک به محل آتش سوزی به محل اعزام شدند که به دلیل گستردگی آتش سوزی، فرماندهی آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصمیم به اعزام سه ایستگاه دیگر به محل حادثه کرد.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی با وجود قرار گرفتن در خارج از محدوده شهری توسط آتش نشانان مهار شد، افزود: برای شتاب در مهار آتش سوزی هفت دستگاه خودروی سنگین به محل اعزام شد که پس از یک ساعت و 15 دقیقه با تلاش به موقع آتش نشانان، آتش به سرعت کنترل و از سرایت آن به واحدها و فضای دیگر جلوگیری شد.

دهبانی با اشاره به اینکه آتش نشانان با بهره گیری از امکانات لازم توانستند از سرایت حریق به سایر مخازن جلوگیری کنند، بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدوم و یا فوتی نداشته است.

وی علت بروز این آتش سوزی مهیب را مشکل فنی یکی از مخازن تولید قیرعنوان کرد و گفت: یکی از مخازن قیر نشت کرده بود که در مسیر نشت قیر در محل کارخانه دچار آتش سوزی شد که البته آتش نشانان ما آن را خاموش کردند.

دهبانی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی کارخانجات تاکید کرد: بروز چنین حوادثی علاوه بر خسارت های مالی، اثرات منفی بر روی محیط زیست دارد به طوری که دود حاصل از این آتش سوزی کارخانه قیر از کیلومترها قابل مشاهده بود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما