وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 12:53   |   کد مطلب: 12551
کشف 4 و نيم تن انواع مواد مخدر و روانگردان در همدان
فرمانده انتظامي استان همدان از کشف چهار و نيم تن انواع مواد مخدر و روانگردان طي 10 ماهه سال جاري در استان خبر داد.

به گزارش نافع، سردار "حاجي محمد مهديان نسب "  گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر همدان با تدوين يک برنامه منظم و هدفمند با تکيه بر عزم استاني و مديريت جهادي با تلاش شبانه روزي و تکيه بر ظرفيت هاي درون و برون سازماني طي 10 ماهه سال جاري موفق به کشف 4 هزار و 500 کيلوگرم انواع مواد مخدر شده است.

وي با اشاره به انهدام 75 باند تهيه و توزيع مواد مخدر طي مدت ياد شده بيان داشت: انهدام اين باندها و کشفيات موصوف برگ زريني بر افتخارات مقابله اي انتظامي استان همدان با اين پديده شوم مي باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان همدان در ادامه اذعان داشت: بيشترين افزايش کشفيات در حوزه حشيش بوده و هروئين با 229 درصد افزايش در رده بعدي قرار دارد.

سردار مهديان نسب گفت: آمار کلي دستگيري ها طي 10 ماهه سال جاري در حوزه مواد مخدر 7 هزار و 381 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از افزايش 22 درصدي برخوردار است و همچنين اجراي 957 مرحله طرح پاکسازي و کنترل محور مواصلاتي در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر که در ناامن سازي محيط جهت فعاليت آنان موثر واقع شده از جمله مواردي است که در کارنامه اين پليس ثبت شده است.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس مبارزه با مخدر استان در حوزه پيشگيري و آگاهسازي اجتماعي مبني بر آشنا نمودن شهروندان بويژه قشر جوان و نوجوان و خانواده ها که بيشترين تهديد و آسيب پذيري متوجه آنان مي باشد، اقدام به برگزاري 234 کارگاه آموزشي نموده که در اين رابطه بيش از 30 هزار نفر تحت پوشش آموزش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما