وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 9 بهمن 1393 ساعت 15:40   |   کد مطلب: 12516
علی نعمت چهاردولی در مراسم کنگره شهدای ملایر؛
صنایع منبت ملایر با 15 هزار شاغل نیازمند ساماندهی است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: يكي از بهترين صنايع شهرستان ملاير مبل و منبت است كه در 5 هزار كارگاه 15 هزار نفر شاغل شده و نيازمند ساماندهي مي‌باشند.

 به گزارش نافع با نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، علي‌نعمت چهاردولي صبح امروز در كنگره شهداي طلبه و دانشجو شهرستان ملاير با اشاره به زحماتي كه براي اين كنگره كشيده شده استف اظهار داشت: شهر ملاير و شهروندان ملايري هميشه يار و ياور نظام بوده اند و 1100 شهيد به انقلاب اسلامي تقديم كرده‌اند.

وي فرهنگ و هنر را يكي از بارزترين نشانه‌هاي شهر ملاير خواند و افزود: شهرستان ملاير داراي ويژگي‌هاي خاصي است كه از آن‌ها مي‌توان به 11 هزار هكتار زمين‌هاي باغي اشاره كرد كه نيازمند توجه خاص و ويژه هستند.

وي افزود: ملاير در  تولیدات برخی محصولات باغیرتبه دوم يا سوم را در كشور داشته و نياز به صنايع تبديلي ويژه و حمايت و كمك دارد.

چهاردولي تصريح كرد: يكي از اساسي‌ترين مشكلات ملاير آب است كه باغداران و كشاورزان نياز مبرمي به وجود آب دارند كه بايد در اين زمينه نيز توجه خاصي صورت گيرد.

وي به صنعت منبت ملاير و شاغلين آن اشاره كرد و گفت: يكي از بهترين صنايع شهرستان ملاير مبل و منبت است كه در 5 هزار كارگاه 15 هزار نفر شاغل شده و نيازمند ساماندهي مي‌باشند.

چهاردولي جوانان ملاير را بسيار با استعداد خواند و گفت: جوانان ملاير داراي استعدادهاي بالايي هستند كه هم اكنون تعداد زيادي از آنان در دولت به كار گرفته شده‌اند كه وزير ورزش نمونه‌اي از اين جوانان مي‌باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما