وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:50   |   کد مطلب: 12511
 برپایی نمایشگاه با بیش از 15 هزار جلد کتاب در نهاوند
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر نمایشگاه کتابی با عرضه بیش از 15 هزار جلد در نهاوند برپا شده است.

 به گزارش نافع محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 15000 جلد و در 3500 عنوان نموده است .

وی اظهار کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در موضوعات تاریخی، دینی، فلسفی، پزشکی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی و ...  می باشد که با هماهنگی و تمهیدات اعمال شده با 40 در صد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه ارائه تخفیف و بن برای کتاب به نوعی تکریم اهالی فرهنگ است تصریح کرد: هدف از این تخفیف‌ها ایجاد علاقه به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.

 وی بیان داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه  ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی و همچنین جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است زیرا مردم امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند .

مصباح گفت: همه تلاش ما این است که این نمایشگاه در سطح کیفی برگزار شود.

وی اظهار داشت: امسال برای اولین بار و به منظور آشنایی بیشتر مردم با اهداف و معیارهای انقلاب، بخش ویژه ای به کتب انقلاب اسلامی در این نمایشگاه  اختصاص یافته است .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: این نمایشگاه از 8 بهمن ماه به مدت 20 روز از ساعت 8 الی 13 و 14 الی 18 در محل برگزاری نمایشگاه واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند آماده بازدید علاقمندان و فرهنگ دوستان است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما