وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 08:39   |   کد مطلب: 12462
مدیر امور آبفار شهرستان کبودراهنگ خبر داد:
معرفی بیش از 300 انشعاب آب شرب روستایی غیر مجاز به مراجع قضایی
معرفی بیش از 300 انشعاب آب شرب روستایی غیر مجاز به مراجع قضایی
مدیر امور آبفار شهرستان کبودراهنگ از معرفی بیش از 300 انشعاب آب شرب روستایی غیر مجاز به مراجع قضایی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، کمال حسنی مدیر امور آبفار شهرستان کبودراهنگ با اعلام این خبر گفت: برخورد با متخلفین انشعاب غیر مجاز اقدامی مثبت در روستاها است و پیگیری این موضوع باعث توزیع عادلانه آب در بین همه مشترکان خواهد شد.
وی با بیان اینکه متخلفان به دلیل نبود نظارت، در مصرف آب صرفه جویی نمی کنند، اظهار داشت: سیاست ما از مدیریت تولید به سمت مدیریت مصرف است.
 حسنی با اشاره به بحرانی بودن وضعیت آب در شهرستان کبودراهنگ بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: کسانی که به هر دلیلی از انشعاب غیر قانونی استفاده می کنند ضمن مراجعه به امور آبفار شهرستان نسبت به قانونی کردن انشعاب آب خود اقدام نمایند.
رئیس امور آبفار کبودراهنگ همچنین از افتتاح دو پروژۀ آبرسانی به روستاهای شاوه و نوآباد بخش مرکزی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 350میلیون تومان به ثمر رسیده است و نتیجه آن رفع مشکل آب شرب این روستاها بعد از 7 سال بوده است.
حسنی در تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: اجرای 2400 متر خط انتقال آب و برق همچنین نصب دستگاه کلریناتور برای تجهیز چاه آب شرب روستای شاوه انجام شده است.
وی افزود: در روستای نوآباد نیز 4500 متر خط انتقال آب با لوله سایز 125 و تجهیز چاه آب اجرا شده است و 103 انشعاب نیز نصب شده است.
حسنی بر رعایت الگوی مصرف مشترکین روستایی تاکید کرد و گفت: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر ضرورت فرهنگ سازی الگوی مصرف آب باید در دستور کار همه مسئولان و مردم قرار گیرد.
وی از مردم خواست آب بهای خود را در موعد مقرر پرداخت کنند تا خدمات رسانی بهتری به مشترکان انجام شود.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما