وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 09:59   |   کد مطلب: 12427
المپیاد ورزشی دانش‌آموزان همدان با حضور 2 هزار نفر برگزار می شود
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان از برگزاری المپیاد 2 هزار نفری ورزشی دانش‌آموزان استان همدان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از زنگ اول، عبدالله جعفری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری المپیاد درون‌مدرسه‌ای در ابتدای سال تحصیلی امسال شاهد بازتاب خوب این دوره از مسابقات در سطح کشوری بودیم که امیدواریم این ارتباط بین مدارس تقویت شده و به اهداف عالی تندرستی و سلامتی دانش‌آموزان دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری المپیادهای درون‌مدرسه‌ای در سطح استان 100 هزار دانش‌آموز با مشارکت 80 معلم ورزش از یک‌هزار و 60 آموزشگاه در طرح المپیادهای درون مدرسه‌ای شرکت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان ادامه داد: از جمله عوامل موفقیت در اجرای این المپیاد در سطح استان همدان وجود امکانات، ظرفیت‌ها و مدرسه‌محور بودن مسابقات بوده است.

جعفری خاطرنشان کرد: امسال نیز به مناسبت جشن انقلاب و دهه فجر المپیاد استانی دانش‌آموزان را خواهیم داشت که این دوره از مسابقات از هشتم بهمن و با حضور 2 هزار نفر از دانش‌آموزان از 19 منطقه استان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات با هدف ایجاد فضای شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان با حضور 700 پشتیبان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این دوره به تربیت صحیح فرزندان و ارائه مسائلی چون قانون‌پذیری، اجتماعی شدن، پهلوان‌منشی و... توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما