وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 10:07   |   کد مطلب: 12401
نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، تأثیر خود را بر گسترش اسلام می‌گذارد
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان گفت: نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی درباره لزوم شناخت اسلام، تأثیر خود را بر گسترش اسلام و افزایش بصیرت در مورد دین مبین اسلام می ‌گذارد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی با بیان اینکه اقدامات نابخردانه غرب برای اختلال در روند موج اسلام ‌گرایی در جهان بی ‌اثر است، افزود: دین مبین اسلام قلب اروپا را با قرآن تسخیر کرده و این با اسلحه و زور اتفاق نیفتاده و بهترین راه تبلیغ دین توجه به مبانی قرآن کریم و ارائه آن به جهان است.

وی اظهار داشت: کسانی که در داخل پاریس ۱۴ نفر از افراد منحط در نشریه شارلی ابدو را کشتند، بی ‌شک دست‌ پرورده غرب بوده و با هماهنگی آنها این کار را انجام داده‌ اند.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه اسناد آنها در این زمینه فاش شده و دو مزدور تروریست از گروهک داعش بوده و زمان بازگشت آنها به پاریس نیز معلوم بود، گفت: این سناریوی غرب نیز به مانند جریان ۱۱ سپتامبر طراحی شده تا به مقاصد شوم خود بر ضد اسلام برسند.

وی با بیان اینکه غرب می ‌خواهد با علم کردن چندین مزدور تروریست تربیت شده اسلام آمریکایی، مسلمانان را تروریست معرفی کند، گفت: در این میان توهین به نبی مکرم اسلام(ص) از طرف جریان کفر بهانه‌ ای شده تا اگر کسی در برابر آن بایستد، به مدافع تروریست متهم شود و بر این اساس کسی جرأت اعتراض به این اقدام را نداشته باشد و تمام این فعالیت ‌ها برای مقابله با موج اسلام ‌خواهی در جهان است.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه اسلام در حال تسخیر اروپا است، تصریح کرد: دولت فرانسه اعلام کرده در حال حاضر ۱۰ میلیون مسلمان در کشور فرانسه ساکن هستند که با روند رو به رشد اسلام ‌خواهی در ۳۰ سال آینده ۵۰ درصد جمعیت اروپا مسلمان می‌ شود.

وی افزود: در انگلیس، نام‌ های مشتق از نام مبارک پیامبر (ص) بالاترین آمار نام‌ ها را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما