وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 09:18   |   کد مطلب: 12398
زنگ انقلاب در ملایر توسط سردار همدانی نواخته ‌می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: همزمان با لحظه ورود رهبر کبیر انقلاب تاسلامی ایران زنگ انقلاب در حوزه ملایر توسط سردار همدانی به صدا در می‌آید.

 به گزارش نافع حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، با گرامی داشت دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر تمامیت کفر و دنیای استکبار مردم ایران را رهبری و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی اقتدار امروز ایران را ثمره خون شهدا دانست و عنوان کرد: اقتدار و قدرت ایران در منطقه و جهان ثمره خون شهدایی است که با رهبری امام خمینی(ره) جان خود را برای پیروزی بر ظلم و کفر فدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر با اشاره به برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر در ملایر با نواختن زنگ انقلاب همزمان با لحظه  ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ساعت 9:33 دقیقه  آغاز می‌شود.

وی افزود: زنگ انقلاب در حوزه علمیه ملایر با حضورمردم، طلاب، روحانیون، مسئولان و بسیجیان در حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر به دست سردار همدانی نواخته می‌شود.

بیات به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: در لحظه ورود امام خمینی(ره) به کشور ایران همزمان در تمامی مدارس آموزش و پرورش ملایر، جوکار و سامن زنگ انقلاب به صدا در می‌آید.

وی با اشاره به محل‌های برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن ماه بیان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر شهر ملایر در شهرهای سامن،ازندریان،جوکار و زنگنه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر افزود: در روستاهای اسلام آباد، علی آباد، آورزمان، پیروز،منگاوی، کمری و حسین آباد ناظم هم در روز 22 بهمن ماه راهپیمایی برپا می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما