وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 09:30   |   کد مطلب: 12378
قرائت زیارت خاصه حضرت رسول اکرم(ص) در مدارس نهاوند
دانش آموزان نهاوند در پاسخ به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت حضرت محمد(ص) زیارت خاصه ایشان را قرائت کردند.

به گزارش نافع به نقل از سایت گرو، در این مراسم که در دبیرستان شاهد نهاوند برگزار شد دانش آموزان پس از اقامه نماز جماعت به امامت امام‌جمعه شهرستان نهاوند به‌صورت همزمان زیارت حضرت رسول اکرم را زمزمه کردند .

بعد از پایان این مراسم دانش آموزان نیز در اقدامی خودجوش بااحساس دین نسبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) در قالب امضا طوماری با عنوان "من عاشق محمد(ص) هستم"، ضمن حمایت و اظهار مودت به حضرت ختمی‌مرتبت، نفرت خود را از هتاکان وابسته به صهیونیسم اعلام نمودند.

حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم در سخنان کوتاهی گفت: متأسفانه امروز به بهانه آزادی بیان و قلم به مقدسات میلیاردها مسلمان توهین می‌شود و حتی آنان نام این عمل گستاخانه خود را دفاع از آزادی بیان می‌گذارند.

وی اظهار کرد: این اقدام صهیونیستی به‌منظور ترویج اسلام هراسی در دنیا رخ‌داده تا آنان بدین‌وسیله افکار عمومی را از حقانیت دین مبین اسلام منحرف سازند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: وظیفه مربیان و معلمان این دبیرستان‌ها این است که دانش آموزان را باشخصیت،اوصاف، ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی پیامبر بزرگوار اسلام در تمامی ابعاد زندگی با استفاده از عرصه‌ها و  ابزارها بالاخص توانمندی‌های فرهنگی آشنا کنند.

 

قرائت زیارت خاصه حضرت رسول اکرم(ص) در مدارس نهاوند

دیدگاه شما