وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 09:19   |   کد مطلب: 12376
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) زیارت خاصه رسول اکرم (ص) روز شنبه در همه مدارس منطقه قرائت شد.

 

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس ، در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) زیارت خاصه رسول اکرم (ص) روز شنبه در همه مدارس منطقه قرائت شد.

در این آیین معنوی دانش آموزان پس از اقامه نماز ظهر، زیارت خاصه حضرت رسول (ص) را به صورت دسته جمعی قرائت و حرکت بی شرمانه نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

 امام جمعه شهر قهاوند در مراسمی که به صورت نمادین در مدرسه حجاب قهاوند برگزار شد گفت: امروز هجمه و حمله بی امان استکبار جهانی به اسلام عزیز و پیامبر رحمت به خاطر آموزه های رهایی بخش بشریت است که منافع نامشروع آنها با خطر جدی مواجه می باشد .

حجت الاسلام حسین محققی افزود: توطئه بر علیه اسلام بعد از آن در اولویت برنامه دشمنان قرار گرفت و اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار دادند که بعد از چند دهه مقابله با انقلاب اسلامی که به برکت و مجاهدت امام و امت اسلام ناب را به دنیا عرضه نمود و نتوانستند سد راه نظام اسلامی بشوند .

وی گفت: انقلاب اسلامی با تبدیل شدن به الگو در جهان بخصوص در کشورهای اسلامی تکثیر شد و دشمن به خوبی می داند که اگر ملت و مسئولان ایرانی ۳۶ سال در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی مقاومت نموده و در اوج تحریمها  به پیشرفت های خیره کننده دسته یافته به برکت اسلام و آموزه های این مکتب متعالی در حوزه های مختلف اجتماعی سیاسی و اخلاقی است .

 وی در پایان افزود: اگر این آموزه ها در کشورهای اسلامی مورد اعتنا قرار بگیرد بساط استعمار و استمثار و استبداد از ممالک اسلامی برچیده خواهد شد .

دیدگاه شما