وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 14:44   |   کد مطلب: 12340
امام جمعه شهر قهاوند گفت: امروز هجمه و حمله بی امان استکبار جهانی به اسلام عزیز و پیامبر رحمت به خاطر آموزه های رهایی بخش بشریت است که منافع نامشروع آنها با خطر جدی مواجه می باشد.

به گزارش نافع به نقل از  پایگاه خبری جهاد پرس ، حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرقهاوند گفت: امروز هجمه و حمله بی امان استکبار جهانی به اسلام عزیز و پیامبر رحمت به خاطر آموزه های رهایی بخش بشریت است که منافع نامشروع آنها با خطر جدی مواجه می باشد.

امام جمعه شهر قهاوند افزود: توطئه بر علیه اسلام بعد از آن در اولویت برنامه دشمنان قرار گرفت و اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار دادند که بعد از چند دهه مقابله با انقلاب اسلامی که به برکت و مجاهدت امام و امت اسلام ناب را به دنیا عرضه نمود و نتوانستند سد راه نظام اسلامی بشوند.

وی گفت: انقلاب اسلامی با تبدیل شدن به الگو در جهان بخصوص در کشورهای اسلامی تکثیر شد و دشمن به خوبی می داند که اگر ملت و مسئولان ایرانی ۳۶ سال در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی مقاومت نموده و در اوج تحریمها  به پیشرفت های خیره کننده دسته یافته به برکت اسلام و آموزه های این مکتب متعالی در حوزه های مختلف اجتماعی سیاسی و اخلاقی است .

محققی افزود: اگر این آموزه ها در کشورهای اسلامی مورد اعتنا قرار بگیرد بساط استعمار و استمثار و استبداد از ممالک اسلامی برچیده خواهد شد.

وی ادامه داد : اسلام ناب با فداکاری ملت بزرگ ایران به رهبری و پرچمداری ولایت فقیه در قالب نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی تجربه شده و تکثیر شده ثابت نمود می توان با تکیه بر خداوند و نیروی ایمان ابهت ابر قدرتهای جهانی را به چالش کشید همانطور که اسلام و پیام آورش در اول ظهور خواب آرام ظالمان را پریشان کرد.

خطیب نماز جمعه قهاوندگفت: امروز نیز اسلام با تربیت سردارانی چون عماد مغنیه شیر بچه اش جهاد مغنیه مانع از تعبیر خواب و عملی شدن آرزوهای اصحاب ثروتمند و قدرت شده است.

حجت الاسلام حسین محققی گفت: امروز اسلام نابی که احیا گر آن خمینی کبیر بوده است سردارانی چون عماد مغنیه تربیت نموده است که در یکی از سخنرانی هایش می فرماید ما فرزندان مکتبی هستیم که به ما آموخته است آزاده زندگی کنید ، ما از دشمن تجاوز کار طلب امان نمی کنیم بلکه با خونمان طلب حق می کنیم .

 

دیدگاه شما