وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 12:58   |   کد مطلب: 12320
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی همدان گفت: با وجود عدم تامین اعتبار لازم در راستای رفع نیاز آب شرب اهالی روستای عبدالرحیم، به صورت تعهدی حفر یک حلقه چاه به عمق 200 متر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس ظهر امروز مدیر عامل شرکت آبفار همدان از پروژه‌های بخش قهاوند از توابع شهرستان همدان بازدید کرد؛ حفر چاه روستای عبدالرحیم یکی از پروژه‌های مورد بازدید بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی همدان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و خشکسالی‌های اخیر، روستای عبدالرحیم با کمبود شدید آب شرب مواجه شده است.

حبیب مومیوند ادامه داد: چاه موجود روستا به عمق ۱۲۰ متر و ۹ کیلومتر شبکه توزیع و مخزن هوایی ۱۰۰ متر مکعبی جوابگوی نیاز آب شرب ساکنان نبود با وجود عدم تامین اعتبار لازم در راستای رفع نیاز آب شرب اهالی روستای عبدالرحیم، به صورت تعهدی حفر یک حلقه چاه به عمق ۲۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفار همدان تعداد جمعیت این روستا را ۳ هزار و ۲۸۱ نفر با ۵۱۰ مشترک عنوان کرد و بیان داشت: در صورت تامین منابع مالی لازم احداث یک باب مخزن و اجرای خط انتقال نیز در برنامه‌های آتی شرکت مد نظر است.

دیدگاه شما