وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 30 دى 1393 ساعت 11:54   |   کد مطلب: 12279
كشف 24 هزار ليتر سوخت مازوت قاچاق در کبودر آهنگ
فرمانده انتظامي شهرستان کبودر آهنگ از توقيف دو دستگاه خودروي نفت كش داراي جاساز و كشف 24هزار ليتر سوخت مازوت قاچاق خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "پژمان قويمي" گفت: طرح مقابله با قاچاق سوخت و کنترل خودروها و تانکرهاي نفت کش در سطح شهرستان کبودر آهنگ، با تعامل و هماهنگي با شرکت نفت و جايگاه هاي سوخت و نيروگاه ها و کارخانجات در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در همين راستا به دو دستگاه نفت کش که هر کدام حامل 28 هزار ليتر سوخت مازوت از مبدا تهران به مقصد نيروگاه شهيد مفتح همدان بارگيري شده بوده به دليل وضعيت غير عادي رانندگان مظنون و با حضور ماموران پليس آگاهي و هماهنگي با مقام قضائي هر دو دستگاه خودرو توقيف شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: با دعوت از کارشناسان شرکت نفت و حراست نيروگاه،خودرو ها مورد بازديد قرار گرفت و پس از حصول اطمينان از وجود جاساز در داخل تانکر و ايجاد برش در ديواره تانکر مشخص شد که دو دستگاه تانکر کوچکتر در ابتدا و انتهاي تانکر بزرگ و اصلي که هر کدام ظرفيت شش هزار ليتر سوخت را دارند در هر دو تانکر تعبيه و جاسازي شده است.

فرمانده انتظامي کبودرآهنگ اضافه کرد: خودرو هاي مذکور توقيف و هر دو راننده آنها نيز دستگير و پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما