وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 28 دى 1393 ساعت 11:51   |   کد مطلب: 12222
پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدیویی در اندروید
همان طور که مطلع هستید گوشی های آندرویدی در حالت پیش فرض قادر به خواندن تمام فرمت های تصویری نمی باشند که برای پخش فرمت های گوناگون نیاز به نصب پلیرهای جانبی دارید .

همان طور که مطلع هستید گوشی های آندرویدی در حالت پیش فرض قادر به خواندن تمام فرمت های تصویری نمی باشند که برای پخش فرمت های گوناگون نیاز به نصب پلیرهای جانبی دارید . اما اگر در سایت های مختلف به دنبال یک پلیر فوق العاده کامل و با قابلیت پخش تمام فرمت های تصویری و ساپورت ۷۲۰p و Full hd بودید اما نتیجه ای به دست نیاورید ما به شما پیشنهاد می کنیم از MoboPlayer استفاده کنید .  این پلیر خارق العاده علی رغم حجم نسبتا کمی که دارد ، اما فوق العاده و قادر است تمام فرمت های تصویری حتی dvd  و فرمت vob را اجرا کند.

از قابلیت های Mobo Player می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 پشتیبانی از بسیاری از Format های ویدیوئی و موسیقی
 استفاده از Codec نرم افزاری FFMpeg تحت مجوز LGPL
 نمایش زیرنویس (حتی فارسی)
 تنظیمات اندازه و رنگ زیر نویس
 تنظیمات Aspect Ratio
 نمایش ساعت و وضعیت باتری روی صفحه
 پشتیبانی از Hardware Decoding و Software Decoding
Hardware Decoding Mode : از Codec های سخت افزاری گوشی استفاده میشود و فقط فایلهای که از طریق Player اصلی گوشی قابل اجرا هستند ، قابل پخش خواهند بود . (فایلهای قابل پخش در گوشیهای مختلف ، متفاوت است)
Software Decoding Mode : از Codec های نرم افزاری استفاده میشود و فایلهای بیشتری قابل پخش خواهند بود .

apktops نصب و استفاده از این پلیر را به تمام دارندگان گوشی های آندرویدی پیشنهاد می کند .  آخرین نسخه از این نرم افزار را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops ّا لینک مستقیم و حجم حدود ۴ مگابایت دانلود نمایید.

نکته ۱ : در تعداد زیادی از گوشی ها ، نرم افزار پس از نصب ، نیازمند به نصب کدک جداگانه برای استفاده از حداکثر قابلیت نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما برای نمایش و رندر هرچه بهتر ، ویدیو هاست . این کدک ها به صورت جداگانه و تک تک در سرور سایت apktops آپلود شده و  از ادامه مطلب قابل دانلود است .

نکته ۲ : برای تغییر Codec مورد استفاده ، روی آیکون Clip ویدیوئی لمس طولانی کرده و گزینه “Soft-Decoding” را انتخاب کنید .

انتهای پیام/ح

پیش نیاز : اندروید 2.0 و بالاتر
حجم : 15.28 مگابایتدانلود با لینک مستقیم

دیدگاه شما