وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 25 دى 1393 ساعت 15:19   |   کد مطلب: 12175
همزمان با دهه فجر 200طرح عمرانی در کبودراهنگ به بهره برداری می رسد
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از افتتاح 200 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، احسان قنبری در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان کبودراهنگ ضمن اعلام این خبر گفت: از این طرح های عمرانی90طرح با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان مربوط به دستگاه های اجرایی و 103 طرح با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان مربوط به دهیاری های شهرستان است.
وی عملکرد دهیاری ها را در زمینه بهسازی روستاها مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: در بخش مرکزی 72 پروژه دهیاری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، در بخش شیرین سو 13 پروژه با اعتباری بالغ بر670 میلیون تومان و در بخش گل تپه 18 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 70 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می شود.
فرماندار کبودراهنگ همچنین از اجرای بیش از یک هزار و هشتصد برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ خبر داد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی هدیه ای بزرگ از طرف خداوند متعال به ملت بزرگ ایران است.
 رييس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کبودراهنگ  برهرچه باشکوهتر برگزار کردن مراسم دهه فجر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: جشن های دهه فجر متعلق به مردم است بنابراین باید مانند جشن های مذهبی همه مردم در آن سهیم باشند.
وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه رهبری امام خمینی (ره) و حضور ملت بزرگ ایران در همه صحنه های انقلاب برشمرد و اظهار داشت: امروز به برکت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه ملت ولایتمدار ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.
قنبری خواستار حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: مردم کبودراهنگ همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که در دفاع از انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی پیشتاز هستند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما