وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 25 دى 1393 ساعت 13:05   |   کد مطلب: 12174
مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین:
شهدا اطاعت از ولایت را سر لوحه کار خود قرار دادند
شهدا اطاعت از ولایت را سر لوحه کار خود قرار دادند
مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنان در مقابل زورگویی‌های دشمن ایستادگی کردند و در وصایای خود از پیروی از ولایت فقیه را مهم دانسته‌اند و خود نیز اطاعت از ولایت را سر لوحه کار خود قرار دادند.

به گزارش نافع، سردار نعمان غلامی پیش از ظهر امروز در پنجمین یادواره 403 شهید شهرستان اسدآباد با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: حضور عکس شهدا در مراسم گرامی داشت این بزرگواران سبب تجدید پیمان با شهدا و آرمان های امام راحل (ره) است.

مسئول بازرسی بسیج سازمان مستضعفین انقلاب اسلامی را جوانه ای دانست که از پس قرن ها از شجره نورانی بعثت و عاشورا روییده است و اعلام کرد: تاثیر گذاری یادواره شهدا بر گرفته از شهدای عاشورا و فرهنگ عاشورایی است.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، چرا که دستاورد و موقعیت کنونی و همچنین امنیت و آرامشی که وجود دارد، را از این شهدا داریم.

در مناطق پیرامون کشور از جمله در سوریه، عراق و سایر کشور ها شاهد این هستیم که مردم مظلوم آنها مورد آماج حملات قرار گرفته اند و تنها نقطه امن در منطقه جمهوری اسلامی ایران است که همه انسان های کره زمین آرزوی قرار گرفتن در امنیت را دارند در کشور ما از نعمت خوب امنیت برخوردار هستیم که این به برکت کسانی است که خون خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند.

غلامی به وضعیت بحرانی سوریه، بحرین، پاکستان و برخی کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: کانون التهاب، وحشت،  جنگ و ناآرامی در این کشورها حاکم شده و وضعیتی خوبی ندارند.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هزینه‌هایی که در مسیر شهدا و برای آنان انجام می‌شود، بیمه کننده انقلاب ما هستند، افزود: زمانی که پدران و مادرانی تصویری از فرزند شهیدشان را در آغوش کشیدند و ما شاهد آن هستیم، باید از آن درس بگیریم.

وی ادامه داد: این یادواره پیامی بر اینکه ما باید چگونه به خون پاک شهدا پایبند باشیم را دارد و اینکه لحظات میثاق بستن با ارزش‌های انقلاب، گشودن گره‌های زندگی مردمی است و باید آن را ارج بنهیم.

غلامی با بیان اینکه شهدا سینه‌هایشان را سپر کرده و خطر را به جان خریدند و تابلوی تمام‌نمایی از شکست‌ناپذیری، ایستادگی، اقتدار و شجاعت به تصویر کشیدند و به احتزاز درآوردند که هیچ دشمنی جرأت ندارد نگاهی چپی به این کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه زمانی که ما این ثمرات و دستاوردها را از خون شهدا گرفته‌ایم، باز هم می‌توانیم در عرصه و مجاهدت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی افتخارآفرین باشیم.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین به هجوم اسرائیل بر علیه لبنان در سال 61  اشاره کرد و گفت: پیروزی لبنان در مقابل دشمن از مکتب شهدای ما سرچشمه می‌گیرد و ما باید این را قدر بنهیم.

وی با بیان اینکه اگر سه سال است که دشمن سوریه را هدف هجوم و حملات خود قرار داده است، گفت: این‌ها دلیلی جز ء این ندارد که دست دشمن به نظام جمهوری اسلامی ایران می‌رسد و جرأت نگاه به این کشور را ندارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما